شناسهٔ خبر: 32988995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان بلاتکلیفی هیئت والیبال تهران

انتخابات والیبال پایتخت درانتظار تایید صلاحیت‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران: برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان تهران منتظر احراز صلاحیت کاندیداها هستیم

صاحب‌خبر -

رضا گل محمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: از بین هیئتهای ورزشی تنها والیبال نیست که با حضور سرپرست اداره می‌شود. فوتبال و بسکتبال نیز به این شکل هستند و کارهای مقدماتی آن در حال انجام است.

<div id="video-display-embed-code_3521730"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2430427/3521730?width=400&height=300"></script></div>

وی گفت: ثبت نام‌های والیبال انجام شده، اسامی برای گذراندن مرحله تایید صلاحیت ها به حراست ارسال شده است. در خصوص بسکتبال تایید صلاحیت ها آمده و به دنبال زمان برگزاری انتخابات هستیم. در خصوص فوتبال نیز ثبت نام ها انجام شده و باید پرونده این افراد به حراست اداره کل ارسال شود.
مدیرکل تربیت بدنی ورزش و جوانان استان تهران در ادامه افزود: برگزاری مجمع انتخاباتی هر سه هیئت را به طور جدی دنبال می کنیم. تا حدودی زمان و تطبیق برگزاری آن با وقتی که فدراسیون و ما تنظیم می کنیم زمانبر است ولی بعد از یکسری کش و قوس هایی که دارد خوشبختانه کار به سامان خواهد رسید.
گل محمدی در خصوص بکارگیری بازنشسته ها گفت: در حال حاضر مبنای کار را روی عدم حضور بازنشسته ها گذاشته‌ایم چون آخرین نامه‌ای که وزارت خانه ابلاغ کرده منع بکارگیری این افراد است، اما اگر در این اسنا بخش‌نامه دیگری از طرف وزارت ورزش ابلاغ شود طبیعتا مبنای کار همان نامه جدید خواهد بود.
وی افزود: به زودی تا پیش از پایان فصل بهار انتخابات هر سه هیئت استانی را برگزار خواهیم کرد تا تکلیف آن ها روشن شود.

نظر شما