شناسهٔ خبر: 32986150 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

حمایت از صاحبان ایده مهمترین عامل در اشتغالزایی است

جلسه کارگروه وام وجوه اداره شده استان مازندران با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان و اعضای کارگروه تشکیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان در این جلسه یکی از راهکارهای برون رفت از مشکل بیکاری و شاخص های توسعه در هر جامعه ای را ایجاد فرصت های اشتغالزا برای نیروی های آماده به کار اعلام کرد و گفت: عوامل بسیاری در این بین تاثیر گذار است.
وی حمایت های مادی و معنوی از صاحبان ایده های نو و واحدهای فعال در عرصه فناوری را از مهمترین عواملی کاهش بیکاری، هدایت و راهبری صحیح تبدیل ایده به محصول و ثروت معرفی کرد و افزود: با وجود  ظرفیت های بسیار خوب در استان بویژه در حوزه ICT، حمایت و همکاری دستگاهها متولی امر در این بخش، فرصت سازی را در مقوله اشتغالزایی  فراهم کرده و به تبع آن رونق کسب و کار در استان را می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه تسهیلات در قالب وام وجوه اداره شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از طرح هایی مهمی برشمرد که در حال حاضر برای حمایت از پروژه ها و طرح های توسعه ای اشتغال آفرین در حوزه ICT در دست اجراست که متقاضیان می توانند با مراجعه به تارنمای ذیل به نشانی https://ees.ict.gov.ir/web/loan از فرآیند اجرایی آن مطلع شوند.

نظر شما