شناسهٔ خبر: 32986137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| انسجام ملی و قدرت نظام هراس را در دل بدخواهان کشور انداخته است

R41366/P/S6,64/CT11

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره و اتحاد موجود در کشور گفت: اقتدار، وحدت و انسجام ملی و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لحاظ منطقه‌ای و دفاعی ترس و هراس را در دل دشمنان و بدخواهان این کشور انداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان سمنان با اشاره به فتنه‌انگیزی‌های دشمنان علیه ایران اظهار داشت: مقاومت کلید موفقیت ملت ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: آن عده که به دنبال سازش با دشمنان هستند بدانند که هزینه این سازش بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امروز با افتخار می‌گوییم که انقلاب اسلامی ایران با داشتن روحیه انقلابی گری و تفکرات بسیجی و جهادی الگویی برای سایر کشورهاست.

حسینی‌دیباجی با تأکید بر اینکه روحیه انقلابی باید سرلوحه نظام مدیریتی کشور قرار گیرد گفت: علت سردرگمی و شتاب‌زدگی دشمنان این است که در دستیابی به اهدافشان هیچ سیاستی ندارند.

به گزارش تسنیم در این همایش فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرماندهان تیپ 12 قائم (عج)، فرماندهان نواحی و پیشکسوتان سراسر استان نیز حضور داشتند.

 انتهای پیام/ ز

نظر شما