شناسهٔ خبر: 32985762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره گیری از ظرفیت ماه رمضان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد

خبرگزاری صداوسیما

استاندار خراسان جنوبی در دیدار اعضای ستاد دیه استان گفت: باید با بهره گیری ازظرفيت ماه رمضان و کار تبليغي درست ، کمک به زندانيان جرائم غيرعمد را ترويج كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان در این دیدار گفت: باید بابهره گیری از ظرفیت ماه رمضان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد بهره گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان و با کار تبليغي منسجم ، بزرگان و خيران استان و كشور را برای کمک به زندانيان جرائم غير عمد ترغيب كرد.
استاندار  ضمن تاکيد بر کمك به آزادي زندانيان جرائم غير عمد، افزود: اين افراد بايد توسط ستاد ديه استان اولويت بندي شده و كمك هاي لازم بر اين اساس به آنها صورت گيرد زيرا آنان با مجرمان سابقه دار تفاوت دارند.
وی با تاکید بر اصلاح قوانین و مقررات در مباحث مالي از جمله مهريه و تسهيلات گفت: بايد با آسيب شناسي درست تلاش کنيم تا ميزان ورودي به زندان ها در جرائم مالي غير عمد کاهش يابد.
وی به آمار ۱۷۵ نفر زندانیان جرائم غیر عمد در استان اشاره کرد و افزود:کمک به آزادي زندانيان جرائم غير عمد ، علاوه بر اجر اخروي از آثار منفي وآسيب هاي اجتماعي فراوان به خانواده هاي زندانيان جلوگيري مي کند

استاندار خراسان جنوبی ، بر استفاده از ظرفیت رسانه درباره استفاده حداکثری از کمک هاي مردمي تاكيد كرد و گفت: صداوسيما و ساير رسانه هاي استان مي توانند با انجام تبليغات مناسب ، زمينه  جمع آوري كمك هاي مردمي را به منظور آزادي زندانيان فراهم کنند.

وی گفت: مردم استان خراسان جنوبي همواره در امور خيريه و عام المنفعه در سطح كشور پيشتاز بوده و درخشيده اند.

نظر شما