شناسهٔ خبر: 32985158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل:

جشنواره کتابخوانی رضوی نیازمند همت فعالان کانون های مساجد است

عزیزخانی، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی نیازمند همت فعالان کانون های مساجد در امر ترویج کتاب و کتابخوانی است و با حضور در این برنامه فرهنگی می توانند کتابخوانی را در بین نوجوانان و جوانان مسجدی رونق دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رباب عزیزخانی» امروز (29 اردیبهشت ماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: علاقمندان برای ثبت نام در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 28 خرداد ماه فرصت دارند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی نیازمند همت فعالان کانون های مساجد در امر ترویج کتاب و کتابخوانی است و با حضور در این برنامه فرهنگی می توانند کتابخوانی را در بین نوجوانان و جوانان مسجدی رونق دهند.

 

وی، اظهار داشت: مهمترین اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی گسترش فرهنگ متعالی اهل بیت (علیه السلام) به ویژه امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) است.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: این جشنواره به 2 صورت «فردی» و «خانوادگی» و در قالب های نقاشی، پویش کتاب خوان، چهارگزینه ای و معرفی کتاب برگزار می شود.

 

عزیزخانی، ادامه داد: ۱۲ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» در این جشنواره معرفی شده که علاقمندان برای دریافت از نحوه شرکت در این جشنواره و دریافت کتاب به پایگاه اینترنتی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، افزود: این جشنواره به همت نهاد کتابخانه‌ های عمومی در استان ها و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (علیه‌ السلام) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

عزیزخانی، یادآو شد: همدلی دستگاه های فرهنگی در چنین برنامه های کتابخوانی می تواند موجب افزایش بازدهی در جامعه باشد و کودکان و نوجوانان را با مقوله کتابخوانی بیش از پیش آشنا کنیم.

نظر شما