شناسهٔ خبر: 32985143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باید استثنایی باشد

زنجان-استاندار زنجان بر تقویت اتحاد و همدلی در روز قدس تأکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باید استثنایی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه گرامی داشت سالروز سوم خرداد و روز جهانی قدس، افزود: در برنامه‌های ارزشی و ملی حضور مسئولین ضروری است و برنامه‌ها طوری تدوین شود که الگو باشند.

وی به‌روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: باید راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه برگزار شود و تمام مدیران و کارکنان در این مراسم حضورداشته باشند.

استاندار زنجان بر حضور اقشار مختلف جامعه و مسئولان در راهپیمایی روز قدس و مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد تأکید کرد و گفت: باید در همه شهرستان‌های استان این مراسم‌ها باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

حقیقی تأکید کرد: باید راهپیمایی روز جهانی قدس به‌گونه‌ای برگزار شود که چهره استکبار جهانی و نوکران منطقه‌ای آنها را آشکار کند و اقتدار ایران به جهان نمایش داده شود.

وی افزود: همه مسئولان باید به‌عنوان سرباز نظام اسلامی در این برنامه‌ها حضورداشته باشند و همان‌طور که زنجان به شهر شور و شعور حسینی مشهور شده باید مراسم‌های خرداد همانند ماه محرم الگو برای کشور شود.

استاندار زنجان ابراز کرد: انتظار داریم احزاب و گروه‌ها پیام دعوت مشترکی برای روز جهانی قدس صادر کنند.

حقیقی بر تقویت اتحاد و همدلی در روز قدس تأکید کرد و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باید استثنایی باشد.

وی بر انعکاس راهپیمایی روز جهانی قدس توسط صداوسیما تأکید کرد و افزود: صدا و سیما نسبت به حضور مردم در راهپیمایی برنامه‌ریزی لازم را مدنظر قرار دهد.

نظر شما