شناسهٔ خبر: 32985038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

روابط عمومی ها افکارعمومی را مدیریت کنند

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر افزود: با وجود همه مشکلات و تنگناها دولت کارهای بزرگی انجام داده است

صاحب‌خبر -
به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر افزود: با وجود همه مشکلات و تنگناها دولت کارهای بزرگی انجام داده است که روابط عمومی ها با معرفی آنها می توانند باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه شوند.
وی تاکید کرد: امروز دشمن با جنگ اقتصادی و رسانه ای درتلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است به همین دلیل برای جهت دادن افکارعمومی و ناکارآمد نشان دادن نقشه های دشمن باید دقیق عمل کرد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: روابط عمومی ها با کارکرد درست خود می توانند به عنوان خط مقدم درجنگ روانی دشمن با تبیین کارکرد دولت و تزریق امید به جامعه دولت و نظام را یاری کنند.
وی با اشاره به تخصیص 2035 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر ادامه داد: روابط عمومی دستگاه ها باید پروژه هایی که از این محل اجرا می شود را معرفی کنند.
گراوند تاکید کرد: اگر بموقع اطلاع رسانی نشود کار مثبت انجام شده دستگاه های اجرایی نیز ضعیف جلوه داده می شود.
وی بیان کرد: یکی از اشکالات کار روابط عمومی ها این است که افکارعمومی را بدرستی جهت نمی دهند به همین دلیل کار مثبتی که انجام می شود نیز علیه مسئولان تمام می شود.
گراوند گفت: روابط عمومی چشم بینا و آئینه تمام نما برای معرفی توفیق ها و کارآمدی نظام است.
وی تاکید کرد: سازمانی می تواند موفق باشد که یک روابط عمومی خلاق، با اندیشه و برنامه داشته باشد.
وی هدف از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی را هم افزایی و تعیین استراتژی برای تنویر افکار عمومی عنوان کرد.
استاندار بوشهر گفت: در کنار ضرورت تامین امکانات و تجهیزات اما روابط عمومی باید دارای انگیزه، عشق، ابتکار و خلاقیت باشد.
گراوند گفت: روابط عمومی باید در بدترین شرایط کارآمدی سازمان را بیان کند.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی روابط عمومی ها را به عنوان چشم بینای خود برای ایجاد سرمایه اجتماعی نگاه کنند.
استاندار بوشهر یادآور شد: درشرایطی که دشمن از جنگ تبلیغاتی و رسانه ای به عنوان جاده صاف کن استفاده می کند باید دقیق تر از گذشته در جهت دادن افکار عمومی و کارآمد جلوه دادن نظام عمل کنیم.
وی بیان کرد: تعامل با رسانه ها و بیان عملکرد دولت یکی از فاکتورهای ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی است که باید به آن توجه داشته باشند.
وی بر ضرورت خلاقیت و نوآوری، آشنایی با ایده های جدید، اطلاع رسانی بموقع، استفاده از شیوه های نوین در اطلاع رسانی، بیان واقعیت ها بدون کم و کاست و آموزش تاکید کرد.
گراوند تاکید کرد: روابط عمومی ها باید درکنار مدیران ونه درحاشیه باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی به عنوان بخش حساس هر سازمان به شمار می رود که نقشی مهم در تحقق برنامه ها، اهداف و شعارهای آن سازمان دارد.
اسماعیل کاظمی افزود: نهاد روابط عمومی برای فعالیت هرچه بهتر باید از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و اعتبار مورد حمایت قرار گیرند.
وی اضافه کرد: به اندازه اعتباراتی که در بخش عمرانی هزینه می شود در بخش اطلاع رسانی این میزان هزینه نمی شود.
در این آیین روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فنی و حرفه ای، استاندارد وتحقیقات صنعتی، فرمانداری جم، شرکت آب و فاضلاب، دامپزشکی، بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق به عنوان برتر شناخته شدند.
همچنین از روابط عمومی های فرمانداری گناوه، تعاون،کارو رفاه اجتماعی، جمعیت هلال احمر، گاز، صنعت،معدن و تجارت و امور مالیاتی و فرمانداری بوشهر به عنوان فعال تقدیر شد.
6047/6043
انتهای پیام

نظر شما