شناسهٔ خبر: 32984858 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان زنجان:

۱۷۰ محکوم جرایم غیر عمد و مالی چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در سومین جشن گلریزان استان زنجان در شهرستان خدابنده گفت: تعداد ۱۸۰ محکوم مالی و جرایم غیر عمد استان چشم انتظار کمک‌های مردمی برای آزادی از زندان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در سومین جشن گلریزان استان زنجان در شهرستان خدابنده که با حضور ائمه جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس و مردم نیکوکار خدابنده برگزار شد، با بیان اینکه تعداد ۱۸۰ محکوم مالی و جرایم غیر عمد استان چشم انتظار کمک‌های مردمی برای آزادی از زندان هستند، گفت: امیدواریم با کمک‌های شما عزیزان در ماه میهمانی خداوند شاهد آزادی تمامی این زندانیان در استان باشیم که اقدامی بسیار خداپسندانه است.


رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه جشن گلریزان حرکتی ارزشمند برای آزادی محکومین جرایم غیر عمد و مالی است اظهار کرد: کمک برای آزادی این زندانیان که تحت شرایط خاصی و غیر عامدانه در زندان هستند موجب شادی دل خانواده زندانیان، شادی دل امام زمان (عج) و هم رضایت خداوند را فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این جشن، امام جمعه شهرستان قیدار و همچنین حجت الاسلام والمسلمین قدرتی از علمای حوزه علمیه قم مطالبی پیرامون کمک به نیازمندان و مشارکت در کارهای خیر در ماه مبارک رمضان بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما