شناسهٔ خبر: 32984648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توزیع 30تن گوشت قرمز در شهرستان خوی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت : هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در این شهرستان وجود ندارد، 29 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی از اول سال جاری تاکنون در شهرستان خوی توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان غربی ایرج مرندی گفت: روند توزیع گوشت در سطح شهرستان ادامه می یابد و در مناسبت های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان توزیع گوشت و کالای اساسی افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به تداوم کنترل بازار و فرآیند عرضه کالا در این شهرستان افزود: در سال گذشته نیز 14 تن انواع گوشت منجمد و گرم گوسفندی و گاو در سطح این شهرستان توزیع شده بود.

مرندی ادامه داد: جهت تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم در حال حاضر توزیع یارانه ای شکر و برنج در فروشگاه های زنجیره ای و عاملین مجاز شهرستان خوی توزیع می گردد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی بیان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد .
وی اضافه کرد: همشهریان گرامی می توانند در صورت مشاهد هرگونه تخلف واحدهای صنفی و خدماتی از طریق سامانه مردمی 124 این شهرستان شکایات خودرا با مادر میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما