شناسهٔ خبر: 32982090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آقاپور: حضور زنان در ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی کشور در حد شعار نباشد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید طبق ماده 101 برنامه ششم توسعه و بخشنامه رئیس‌جمهور در خصوص لزوم استفاده 30 درصد مدیران کشور از بانوان با توجه به بخشنامه اخیر وزارت کشور تسریع صورت گیرد و در حد شعار نبوده و یا خواستیم و نشد باقی نماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به عبدالرضا رحمانی‌فضلی گفت:‌از این وزارتخانه جهت صدور بخشنامه انتصاب معاونین استاندار برای زنان تشکر می‌کنم ولی باید طبق ماده 101 برنامه ششم توسعه و بخشنامه رئیس‌جمهور در خصوص لزوم استفاده 30 درصد مدیران کشور از بانوان تسریع صورت گیرد و در حد شعار نبوده و یا خواستیم و نشد باقی نماند.

وی در تذکری به وزیر صنعت و جهاد کشاوری گفت: باید سهمیه اختصاصی شکر به واحدهای تولیدی در صنایع غذایی افزایش پیدا کند چرا که میزان شکر تخصیص یافته فقط کفاف یک پنجم کارخانجات و کارگاه‌ها را می‌دهد و در صورت عدم اجرای این خواسته، این امر می‌تواند منجر به بروز سونامی بیکاری در آذربایجان شرقی شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به اسلامی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:باید بودجه لازم جهت بهسازی و بازسازی جاده‌های اطراف شهرستان خامنه،‌شهر پدری مقام معظم رهبری تخصیص پیدا کند.

آقاپورعلیشاهی  از سازمان میراث فرهنگی خواست هر چه سریع‌تر بودجه گردشگری بندر شرفخانه را تخصیص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما