شناسهٔ خبر: 3298158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نظر بنگر درمورد بازیکن خارجی پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کسی در باشگاه جوابگوی ما نیست و ما اگر بخواهیم با کسی صحبت کنیم باید از صبح به باشگاه برویم و ساعت‌ها منتظر بمانیم. نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم.

صاحب‌خبر -
نظر بنگر درمورد بازیکن خارجی پرسپولیس
به گزارش افکارنیوز، محسن بنگر در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد وضعیت بازیکنان پرسپولیس و اینکه قرار شده بازی‌ها زودتر از موعد قبل برگزار شود عنوان کرد: شرایط بدن بازیکنان بد نیست قبل از این برنامه دیگری اعلام شده بود که باید بر همان اساس کار ادامه پیدا می‌کرد چراکه مربیان براساس زمان‌بندی قبلی لیگ تمرینات را برگزار کردند.

وی افزود: در این مدت به طور دائم در حال بدنسازی و تمرین بودیم و وضعیت خیلی بدی بود. در این چند سال ندیده بودم نیم‌فصل ۵۰ روز لیگ تعطیل شود. به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه با این تعطیلی با توجه به حضور پرسپولیس در آسیا بازی‌های لیگ فشرده خواهد شد عنوان کرد: اتفاقا در این شرایط وضعیت بهتر است وقتی هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم زودتر به آمادگی می‌رسیم و بدن‌ها به طور صد در صد آماده می‌شود. البته می‌گفتند قرار است پرسپولیس تقویت شود که این اتفاق نیفتاد.

بنگر در رابطه با بازیکنان خارجی که به پرسپولیس جذب شدند خاطرنشان کرد: فعلا باشگاه فقط تادو را جذب کرده. او بازیکن بدی نیست و خیلی هم کیفیت بالایی ندارد. یک بازیکن معمولی است.

وی در مورد اینکه چه نظری در رابطه با فرناندو گابریل دارد و اینکه عده‌ای می‌گویند او بازیکن بسیار خوبی است تصریح کرد: او بازیکن خوبی است و مثل اینکه هم‌پست محمد نوری و پیام صادقیان است. من ترجیح می‌دادم پرسپولیس یک بازیکن فیزیکی که بازی درگیرانه انجام می‌دهد جذب می‌کرد و الا ما در این پست بازیکن زیاد داشتیم و محمد نوری، امید عالیشاه و پیام صادقیان نفرات تکنیکی بودند.

مدافع پرسپولیس در رابطه با اینکه در باشگاه با چه کسی صحبت می‌کند عنوان کرد: واقعا هیچ کسی جوابگو نیست. صبح به باشگاه می‌رویم و تا ساعت ۲ و ۳ آنجا می‌نشینیم تا یک نفر جوابمان را بدهد.

بنگر در رابطه با میزان پرداختی که به بازیکنان ا نجام می‌شود خاطرنشان کرد: پس از اینکه حمیدرضا سیاسی به زندان رفت دیگر خبری از پرداخت پول نشد. فقط در یک مقطع به ما پرداختی کمی انجام دادند که باورتان نمی‌شود حدود یک و نیم میلیون تومان به بالا به بازیکنان پرداخت کردند و در شرایطی که می‌گویند زندگی فوتبالی باید خوب و تغذیه آنها مفید باشد پول ناچیزی است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس توانایی صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا را دارد اظهار داشت: اجازه بدهید یک بازی انجام دهیم تا بعد ببینیم شرایط تیم چه می‌شود. صعود به مرحله بعد پیشکش باشد.

بنگر در مورد اینکه آیا نگران نیست در اصفهان به او باز هم فحاشی شود گفت: این مسائل مهم نیست هر کس فرهنگ خودش را نشان می‌دهد. جمعه به اصفهان می‌رویم و شاید برخی بخواهند فرهنگشان را نشان بدهند.

نظر شما