شناسهٔ خبر: 32981231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ویژه ماه مبارک رمضان؛

گشایش دو نمایشگاه کتاب «یارمهربان» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، دو نمایشگاه کتاب با عنوان «یارمهربان» در دو بقعه متبرکه شاخص این شهرستان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه های کتاب ویژه ماه مبارک رمضان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل و با همکاری انتشارات « یوشیتا» و «اعتلای وطن» در بقاع متبرکه امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و امامزاده قاسم بن علی النقی (ع) شهرستان آران و بیدگل گشایش یافت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در هر یک از این نمایشگاه ها حدود دو هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع ماه پر برکت رمضان و کتب دینی، مذهبی، اخلاقی، تاریخی، روانشناسی، رمان، عمومی و کودک و نوجوان همراه با نرم افزار کتاب و بازی فکری با تخفیف ۳۰ تا ٥٠ درصد به فروش می رسد.

 

ضابطی هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را اشاعه فرهنگ کتابخوانی، آشنایی مراجعان با قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، فضیلت‌های ماه مبارک رمضان و فلسفه و آداب دعا عنوان کرد و افزود:  این نمایشگاه ها تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸ لغایت ۲۴ در این دو بقعه متبرکه برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است./

نظر شما