شناسهٔ خبر: 32980003 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا 2019

فردا ، مصاف های حیثیتی برای سرخابی های حذف شده

هفته ششم و پایانی دور گروهی هفدهمین دوره فوتبال لیگ قهرمانان آسیا - 2019 فردا آغاز می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه ای اف سی   ؛  هفته ششم و پایانی دور گروهی هفدهمین دوره فوتبال لیگ قهرمانان آسیا - 2019 فردا آغاز می شود.
در این رقابت ها 46 تیم حضور یافتند که 32 تیم راه یافته به دور گروهی در دو منطقه غرب و شرق و به صورت رفت و برگشت رقابت می کنند و در پایان از هر گروه دو تیم به دور یک هشتم نهایی صعود می کنند.
 
برنامه هفته ششم به این شرح است :

*** هفته ششم دور گروهی :
** منطقه غرب :
* گروه یک :
- سه شنبه 31 اردیبهشت :
الوصل امارات - الزورا عراق
ذوب آهن اصفهان ایران - النصر عربستان (ساعت 22:30 - استادیوم اسپورتس سیتی در شهر کربلا - داور : والنتین کووالنکو از ازبکستان)
- به علت اختلافات سیاسی میان ایران و عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان را از میزبانی خانگی تیم های یک دیدار بر حذر داشته است و تیم النصر دبی را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده بود و تیم ذوب آهن کربلا را میزبان خود معرفی کرد.
- در جدول گروه یک تیم های ذوب آهن اصفهان ایران با 11 و النصر عربستان با 9 امتیاز اول و دوم هستند و مجوز صعود گرفتند.تیم های الزورا عراق با 5 و الوصل امارات با 3 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند و عملا حذف شدند.
* گروه دو :
- سه شنبه 31 اردیبهشت :
لوکوموتیو تاشکند ازبکستان - الریان قطر
الاتحاد عربستان - الوحده امارات
- در گروه دو تیم های الوحده امارات با 12 و الاتحاد عربستان با 10 امتیاز اول و دوم شدند و صعود کردند.تیم های لوکوموتیو تاشکند ازبکستان با 4 و الریان قطر با 3 امتیاز در رده های سوم و چهارم جای گرفتند و حذف شدند.
* گروه سه :
- دوشنبه 30 اردیبهشت :
الدُحیل قطر - الهلال عربستان
العین امارات - استقلال تهران (ایران)(ساعت 22:30 - هزه بن زاید در شهر العین امارات - داور : کو هیونگ جین از کره جنوبی)
- در گروه سه تیم های الهلال عربستان با 12 و الدُحیل قطر با 8 امتیاز اول و دوم هستند و صعود کردند.تیم های استقلال (تهران) ایران با 5 و العین امارات با 2 امتیاز در ردخ خای سوم و چهارم جای گرفتند و عملا حذف شدند.تیم استقلال به علت نتایج رودررو با الدُحیل بخت صعود را از دست داد.
- به علت اختلافات سیاسی میان ایران و عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا هر دو کشور را از میزبانی تیم های یک دیدار بر حذر داشته است و تیم استقلال ، دوحه را به عنوان شهر میزبان این دیدار معرفی کرد و تیم الهلال نیز ابوظبی را انتخاب کرد.
* گروه چهار :
- دوشنبه 30 اردیبهشت :
پرسپولیس تهران (ایران) - السد قطر (ساعت 21 - استادیوم آزادی تهران - داور : کریشانتا پریرا از سریلانکا)
الاهلی عربستان - پاختاکور ازبکستان
- در این گروه تیم السد قطر با 10 امتیاز در صدر تثبیت شد و مجوز صعود گرفت.تیم های پاختاکور ازبکستان با 8 و الاهلی عربستان با 6 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم پرسپولیس تهران ایران با 4 امتیاز در رده چهارم ماند و عملا حذف شد.
- به علت اختلافات سیاسی میان ایران و عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا هر دو کشور را از میزبانی تیم های یک دیدار بر حذر داشته است و تیم پرسپولیس ، دبی را به عنوان شهر میزبان معرفی کرد و الاهلی نیز همین شهر را به عنوان میزبان انتخاب کرد.
** منطقه شرق :
* گروه پنج :
- چهارشنبه اول خرداد :
اف سی جیونگنام کره جنوبی - جوهور دارالتعظیم مالزی
کاشیما آنتلرز ژاپن - شاندونگ لوننگ چین
- در تیم شاندونگ مروان فلاینی هافبک مشهور و کهنه کار بلژیکی و گراتسیانو پله مهاجم ملی پوش ایتالیایی عضویت دارند.
- در جدول تیم شاندونگ لوننگ چین با 11 امتیاز در صدر است و مجوز صعود گرفت.تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن (قهرمان دوره قبل) با 7 و اف سی جیونگنام کره جنوبی با 5 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم جوهور دارالتعظیم مالزی با 4 امتیاز چهارم است.
* گروه شش :
- چهارشنبه اول خرداد :
گوانگجو اورگرانده چین - اف سی دائه گو کره جنوبی
- در تیم گوانگجو که هدایت آن را فابیو کاناوارو ایتالیایی بر عهده دارد ، پائولینیو هافبک مشهور برزیلی و اندرسون تالیسکا مهاجم گلزنی برزیلی عضویت دارند.
ملبورن ویکتوری استرالیا - سانفرس هیروشیما ژاپن
- تیم سانفرس هیروشیما ژاپن با 12 امتیاز در صدر است و مجوز صعود گرفت.تیم های اف سی دائه گو کره جنوبی با 9 و گوانگجو اورگرانده چین با 7 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم ملبورن ویکتوری استرالیا با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است و عملا حذف شد.
* گروه هفت :
- سه شنبه 31 اردیبهشت :
اوراوا ردز دایموندز ژاپن - بیجینگ گوآن چین
جیونبوک هیوندای کره جنوبی - بوریرام یونایتد تایلند
- تیم جیونبوک هیوندای کره جنوبی با 12 امتیاز در صدر است و مجوز صعود گرفت.تیم های اوراوا ردز دایموندز ژاپن و بیجینگ گوآن چین با 7 امتیاز و به علت نتایج رودررو دوم و سوم هستند.تیم بوریرام یونایتد تایلند با 3 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و عملا حذف شد.
* گروه هشت :
- سه شنبه 31 اردیبهشت :
اف سی سیدنی استرالیا - کاوازاکی فرونتاله ژاپن
- رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران عضو تیم اف سی سیدنی است.
شانگهای سیپگ چین - اولسان هیوندای کره جنوبی
- تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با 11 امتیاز در صدر قرار دارد و مجوز صعود گرفت.تیم های شانگهای سیپگ چین با 6 و کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 5 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم اف سی سیدنی استرالیا که رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران را در اختیار دارد ، با 3 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و عملا حذف شد.

- در این دوره تیم سایپا تهران نیز حضور داشت که در دور پلی آف حذف شد.

نظر شما