شناسهٔ خبر: 32979928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امروز ۲۹ اردیبهشت

اختتامیه نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی در شهرکرد برگزار می شود

مدیر اجرایی چهارمین دوره نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه نمایشگاه نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی گفت: برنامه اختتامیه امروز ۲۹ اردیبهشت با برگزاری کارگاه «تدبر در قرآن» در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا حسن‌زاده» امروز (یکشنبه ۲۹ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: غرفه داران نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی در خواست تمدید نمایگشاه را داشتند که با توجه به برنامه های پیش رو در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد امکان تمدید وجود ندارد.

 

مدیر اجرایی چهارمین دوره نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه اختتامیه امروز ۲۹ اردیبهشت راس ساعت ۱۸ با برگزاری کارگاه «تدبر در قرآن» در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: با توجه به برپایی نمایشگاه قرآن در شهرستان های بن و بروجن که از روز گذشته آغاز به کار کرده است تعدادی از غرفه داران کتاب به نمایشگاه های قرآن شهرستان های بن و بروجن منتقل می شوند.

 

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: به علت اینکه امروز ۲۹ اردیبشهت روز آخر نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد است ساعت بازدید از ساعت ۱۵ الی ۲۱ اعلام شده است.

 

نظر شما