شناسهٔ خبر: 32978353 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آخرین اخبار از لاله‌های نارنجی؛

شاگردان تقی‌پور در سید نخست آسیا/ ترکیب مس برای فصل جدید مشخص شد/ استارت بی‌سروصدای قهرمان در ورزقان

مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و لیگ برتر فوتسال ایران با ترکیب متفاوت تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان فصل گذشته برای دومین دوره متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دست یافت و امسال نیز نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

این درحالی است که مسی‌ها به عنوان قهرمان سال 2018 آسیا در دوره جدید این رقابت‌ها نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی حضور خواهند یافت.

مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از هفدهم مرداد تا سوم شهریور ماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد و بر اساس سیدبندی اعلام شده، مس سونگون با تیم‌های تای‌پورت از کشور میزبان، تای‌سون‌نام ویتنام و بانک بیروت لبنان در سید نخست قرار گرفت.

همچنین با انجام مراسم قرعه‌کشی که روز 6 تیرماه در مقر AFC در کوالالامپور برگزار خواهد شد، حریفان مس سونگون در مرحله گروهی این رقابت‌ها مشخص خواهند شد.

رونمایی از ترکیب مس با آقایان گل!

اسامی بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد. این تیم در فصل نقل و انتقالات چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت تا در مجموع اسامی 14 بازیکن این تیم برای فصل آینده مشخص شود.

فرهاد فخیم، علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، بابک نصیری، مرتضی عزتی، ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی، سعید تقی‌زاده، محمد شجری، مسلم اولادقباد، سعید مؤمنی، علیرضا عسگری، توحید لطفی و سجاد افضل، بازیکنان مس در فصل آینده خواهند بود.

مهدی جاوید، علیرضا وفایی، محمد شجری و مسلم اولادقباد بازیکنان جدید مس هستند و در سمت مقابل، حمید احمدی و محمدرضا سنگ‌سفیدی، دو ستاره ملی‌پوش فصل گذشته این تیم از جمع نارنجی‌پوشان جدا شده و به گیتی‌پسند پیوستند.

بدون شک، در جدالی که بین مس و گیتی‌پسند دو غول فوتسال کشورمان در استخدام ستاره‌های ملی‌پوش یکدیگر وجود داشت، جذب جاوید و وفایی به عنوان دو آقای گل سابق فوتسال ایران، موفقیت بزرگی برای نماینده استان در فصل نقل و انتقالات بود.

آغاز تمرینات لاله‌های نارنجی در سکوت خبری

تیم نارنجی‌پوش فوتسال آذربایجان که ترکیبی متفاوت را برای فصل جدید و دفاع از عناوین قهرمانی خود در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتسال کشورمان انتخاب کرده، تمرینات آماده‌سازی خود را از روز گذشته در ورزقان استارت زد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور، زیر نظر وطن‌پور مربی بدنساز خود تمرینات بدنسازی تخصصی خود را به مدت 8 روز در ارتفاع انجام خواهند داد و پس از 2 روز استراحت راهی اردوی آماده‌سازی کیش خواهند شد تا در شرایط آب و هوایی نزدیک به مسابقات تایلند، خود را رفته رفته آماده مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال 2019 کنند.

ناگفته نماند، پس از حضور دبیری و مس با سرمربیان غیربومی در رقابت‌های آسیایی، این اولین دوره جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود که نماینده فوتسال استان با سرمربی بومی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما