شناسهٔ خبر: 32976924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) خبر داد؛

اجرای بیش از 250 عنوان به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در اردبیل

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) به تشریح برنامه های بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در اردبیل پرداخت و گفت: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در سپاه حضرت عباس (ع) واقشار مختلف بسیج در استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسن زاده در گفتگو با سبلان‌ما، به تشریح برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در اردبیل پرداخت و گفت: حماسه سوم خرداد و جریان رویدادی شفاف و تاریخ ساز است که سلاح عزم و اراده، ایمان به مکتب و علاقه به میهن اسلامی با توکل به خداوند و اتحاد و همدلی، جهاد آگاهانه و شجاعانه و رزمندگان اسلام، حماسه آزادسازی خرشمهر قهرمان را در پی داشت.

وی تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در سپاه حضرت عباس (ع)، اقشار مختلف بسیج و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه برنامه‌های حماسه آزادسازی خرمشهر به مدت ۴ روز در استان اردبیل برگزار خواهد شد، گفت: امسال مراسمات ایام حماسه آزاد سازی خرمشهر با شعار "ما پیروزیم" برگزار می‌شود که مسئول ستاد بزرگداشت در استان اردبیل استاندار محترم و دبیر آن نیز بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های استان است.

وی افزود: هر سال یکبار به مناسبت این حماسه عظیم رژه نیرو‌های مسلح که متصدی آن ارتش و سپاه پاسداران است برگزار می‌گردد که امسال مسئولیت برگزاری برنامه‌های نیرو‌های مسلح را سپاه پاسداران عهده دار است.
 
حسن زاده به عناوین برنامه نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اجرایی به تفکیک روز‌های اول تا چهارم با عنوان‌های چهارشنبه ۱ خرداد"رسانه، دفاع مقدس و مقاومت"، پنجشنبه ۲ خرداد"روزشهدا و ایثارگران پیروان ولایت"، جمعه ۲ خرداد "روزمقاومت، ایثار و پیروزی" و رو شنبه ۴ خرداد" روز ولایت مداری، روز دزفول روز مقاومت و پیروزی" با محور‌های مختلف و برنامه‌های مختلف در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.


وی افزود: به صدا در آوردن زنگ مقاومت و پیروزی و روایتگری راویان در مدارس شهرستان ها، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای ولامقام، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی از جمله فوتسال-تنیس روی میز و همایش پیاده روی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، محافل انس با قرآن کریم از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) بیان داشت: هدف از گرامیداشت این ایام ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت و ترویج فرهنگ ایثارو جهاد و شهادت بین همه آحاد ملت بویژه جوانان و نسل‌های آتی کشور است تا بدانند این اقتدار و امنیت، عظمت و آسایش جمهوری اسلامی ایران به همین سادگی به دست نیامده و برای هرلحظه آن هزینه شده و خون‌های گرانبهایی تقدیم شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما