شناسهٔ خبر: 32976676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مژگان سلطانی :

جام نشاط و تندرستی ویژه بانوان دراردبیل برگزار می شود

رئیس گروه ورزش بانوان استان اردبیل از برگزاری جام نشاط و تندرستی ویژه بانوان با هدف توسعه ورزش دربین خانواده ها خبرداد

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل بااشاره به اینکه جام نشاط و تندرستی با هدف توسعه ورزش دربین خانواده ها و ایجاد نشاط و بالا بردن روحیه همکاری برگزار می شود اظهار کرد: جام نشاط و تندرستی ویژه بانوان ابتدا به صورت شهرستانی در تمامی شهرستان های استان برگزار و نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا می کنند.
وی افزود: دراین جشنواره هر تیم متشکل از هفت نفر ازبانوان عضو یک خانواده با نسبت های مادربزرگ، مادر، دختر، خواهر، خاله ، عمه ( 6 نفر بازیکن اصلی و یک نفر به عنوان بازیکن ذخیره) شرکت خواهند کرد.
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه شرکت کنندگان در 6 ایستگاه مختلف ورزشی باهم به رقابت می پردازند ادامه داد: برای این جشنواره 6 ایستگاه دراز و نشست با توپ بسکتبال ، راه رفتن روی چوب موازنه ، جابه جایی توپ مدیسن بال 3 کیلوگرمی ، طناب زنی و پرش از روی مانع و عبور از زیر مانع درنظر گرفته شده است .
سلطانی بااشاره به اینکه تیم برتر استانی به مسابقات منطقه ایی و تیم برتر مسابقات منطقه ایی نیز به مسابقات کشوری راه پیدا خواهد کرد افزود: مسابقات شهرستانی و استانی باید تا مرداد ماه سالجاری اجرا شود چراکه مسابقات منطقه ایی مهرماه و مسابقات کشوری در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد .
وی افزود: این طرح جزو برنامه های میان مدت ورزش بانوان کشور است که تمامی استان ها موظف به اجرای این طرح هستند.
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این طرح سال گذشته در 5 شهرستان اجرا شد که تیم منتخب به مرحله منطقه ایی راه پیدا کرد ولی متاسفانه موفق به حضور در مرحله کشوری نشد.

نظر شما