شناسهٔ خبر: 32974742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تقدير توليت مسجد مقدس جمکران از فرمانده ناجا

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- توليت مسجد مقدس جمکران از تلاش هاي خالصانه فرمانده ناجا و اهتمام ويژه وي در حل مشکلات امنيتي و ترافيکي آن مکان مقدس تقدير کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، حجت الاسلام " محمد حسين رحيميان" با اهداي لوح تقدير از سردار سرتيپ پاسدار "حسين اشتري" به علت مشارکت فعال در برپايي جشن باشکوه فراملي نيمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و اهتمام وي در احداث قرارگاه قائم (عج) و ارتقاء امنيت و بهبود مشکلات ترافيکي آن مکان مقدس ، تقدير و تجليل کرد.
گفتني است، توليت مسجد مقدس جمکران در ادامه از تلاش هاي بي دريغ فرمانده انتظامي استان قم و مجموعه کارکنان اين فرماندهي نيز قدرداني کرده است.
متن تقدير به شرح زير است:
سردار سرتيپ پاسدار حسين اشتري (دام توفيقه)
فرمانده محترم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران
با سلام و تحنيت
اعياد فرخنده و مبارک شعبان المعظم به خصوص نيمه شعبان،سالروز ولادت باسعادت حضرت حجت بن الحسن العسکري (عج)، فرصت مغتنمي است که ارادتمندان به ساحت قدسي آن حضرت، ارادت، محبت و اخلاص خود را به منصه ظهور رسانده و در برپايي جشن باشکوه فراملي مسجد مقدس جمکران " اين پايگاه عظيم تشيع به تعبير امام خامنه اي "مد ظله العالي" مشارکت نمايند.
به شکرانه اين نعمات و سپاس از درگاه خداوند متعال لازم مي دانم از تلاش هاي شبانه روزي جنابعالي، فرماندهي محترم انتظامي استان و همکاران خدومتان تشکر نموده و از اهتمام و تاکيد جنابعالي نسبت به تشکيل و احداث قرارگاهي که زمينه ارتقاء امنيت و حل مشکل ترافيک مراسم مسجد مقدس جمکران را فراهم نمايد، قدرداني کنم.
توفيق جنابعالي و همکاران محترم را در پيشبرد اهداف نظام مقدس و تحقق منويات مقام معظم رهبري "مدظله العالي" و ترويج اسلام ناب محمدي (ص) از درگاه احديت خواهانم.
توليت مسجد مقدس جمکران ، محمد حسين رحيميان

نظر شما