شناسهٔ خبر: 32969921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

زمینه را برای نقش آفرینی مردم در همه حوزه ها فراهم کنیم

به گزارش ایرنا ، محمد علی طالبی عصر شنبه در شورای اداری شهرستان میبد افزود: امسال سال رونق تولید است و شهرستان میبد نیز شهری است صنعتی و به خاطر ظرفیت های

صاحب‌خبر -
به گزارش ایرنا ، محمد علی طالبی عصر شنبه در شورای اداری شهرستان میبد افزود: امسال سال رونق تولید است و شهرستان میبد نیز شهری است صنعتی و به خاطر ظرفیت های بسیار خوبی که دارد رونق تولید در آن موضوع مهمی محسوب می شود .
وی از مسئولین خواست تا همراهی و مساعدت لازم را جهت کاهش مشکلات بخش خصوصی داشته و شرایط را در این شهرستان برای رونق تولید فراهم کنند.
استاندار یزد در ادامه یادآور شد : انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را نیز امسال داریم که در شرایط خاصی برگزار می شود و ایجاد تعامل ، همدلی ، رفاقت ، تفاهم و همکاری همه دستگاه ها با مردم و بخش خصوصی برای فراهم کردن شرایط انتخابات با حضور حداکثری اهمیت زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد : با هدف گرفتن انتخابات در پیش رو باید همدلی بین خود را برای کشور و اعتلای نام و جایگاه اسلام و کشور با کاهش حاشیه های که ممکن است بر فعالیت ها و عملکرد ما تاثیر بگذارد را افزایش دهیم.
استاندار یزد همچنین به انتخاب بخشدار بفروئیه اشاره و تصریح کرد: ما نیروهای توانمند خانم برای تصدی مسئولیت ها در استان یزد کم نداریم و قطعا بخشدار انتخابی درعین توانمندی و متخلق بودن به اخلاق و ارزش های دینی و فرهنگی به عنوان نماینده عالی دولت در بخش و حوزه مسئولیت خود ایفای نقش نموده تا زمینه برای مشارکت بیشتر زنان در مسئولیت های اجرایی فراهم شود.
امام جمعه میبد نیز در این نشست اظهار داشت : تصمیم های درستی که با توجه به تعالیم اسلام گرفته می شود می تواند انسان را به بلندای یک زندگی جامع اجتماعی فعال ، پویا ، بانشاط و پویا گذر دهد.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی گفت : با توجه به بیانیه گام دوم نباید به یک کار فردی و در یک مقطع محدود توجه داشت بلکه این بیانیه برآمده از یک مجموعه عظیم کارشناسی کشور و رصد فعالیت ها و یک تحلیل جامع از نگاه به آینده و گذشته است و یک هویت جمعی دارد.
وی همچنین تصریح کرد : ما باید تحریم سخت ظالمانه را تبدیل به فرصت و مقاومت کنیم به طوری که تحریم ما را یک فلز مقاوم نشکن سازد که در مقابل طوفان ها و حوادث نمی شکند.
فرماندار میبد هم در نشست برگزار شده به فعالیت های انجام شده در حوزه های گوناگون عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و... در سال گذشته اشاره کرد.
حسین فلاح همچنین موفقیت ها در حوزه زیلو با همکاری همه مردم و ارگان ها را برشمرد و از فراهم شدن اعتبارات در این حوزه که نزدیک به 300 نفر فعالیت دارند قدردانی کرد.
وی با اشاره به محقق شدن 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ، حس های خوبی را که در سطح شهرستان و استان برای تلاش و کوشش در جهت توسعه و آبادانی وجود دارد را ستود.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد هم در این نشست با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه ژنتیک برای پیشگیری از معلولیت ها گفت : مرکز تحقیقات ژنتیک میبد با همت خیرین و با توجه نقش و اهمیت پیشگیری از معلولیت ها از چند سال پیش شروع به فعالیت کرد و با نگاه خوب مسئولین شهرستان میبد و جذب اعتباری بیش ار 2و نیم میلیارد تومان و نیز گرفتن ردیف اعتباری مجزای دیگر که صرف توسعه و خدمات ارائه شده به مرکز می شود تا به حال به فعالیت خود ادامه داده است.
دکتر جلیل عفتی تعداد مراجعه کننده به این مرکز را در سال گذشته 2 هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: وضعیت مرکز به گونه ای است که در سال 98 امیدواریم بتوانیم بسیاری از آزمایش ها و خدماتی که در حوزه ژنتیک در کشور نیاز است را در این مرکز که مورد مراجعه افراد از سایر استان ها نیز هست انجام دهیم .
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام

نظر شما