شناسهٔ خبر: 32969855 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

طرفدار Total War: Three Kingdoms به آرزوی قبل از مرگش رسید

یکی از طرفداران مبتلا به سرطان مجموعه‌ی Total War توانست به لطف استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly)، به آخرین آرزوی قبل از مرگش دست یافت.

صاحب‌خبر -
طرفدار Total War: Three Kingdoms به آرزوی قبل از مرگش رسید

یکی از طرفداران مبتلا به سرطان مجموعه‌ی Total War توانست به لطف استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly)، به آخرین آرزوی قبل از مرگش دست یافت.

فردی با نام کاربری TheMissingLink5، موضوعی را با کاربران جامعه‌ی Total War در سایت ردیت در رابطه با برادر کوچک‌تر خود که مبتلا به سرطان خون است، درمیان گذاشت:

یکی از مهم‌ترین اهداف برادرم، تجربه‌ی بازی Total War: Three Kingdoms قبل از مرگ بوده است. متاسفانه پزشکان اعلام کرده‌اند که برادرم کمتر از یک هفته‌ی دیگر دوام می‌آورد.

جیمز گیونز (James Givens)، مدیر روابط عمومی استودیوی کریتیو اسمبلی، از این مطلب باخبر شده و به سرعت نسبت به آن واکنش نشان داد:

سلام TheMissingLink5. نسبت به شنیدن این خبر دردناک بسیار متاسف شدم. کد فعال سازی را برای شما ارسال کردم.

TheMissingLink5 توضیح می‌دهد که پس از شنیدن این خبر، بسیار هیجان زده شده و به سرعت به برادرش که در ICU بستری بوده است، خبر داد:

پرستاران من را به سرعت از اتاق بیرون کردند. سپس تصمیم گرفتم تا بازی را دانلود کنم اما به دلیل اینترنت کند بیمارستان، مجبور شدم تا به خانه رفته و در آن‌جا بازی را دانلود کنم.

همچنین وی تصویری از برادرش در بیمارستان ، در حال انجام Total War: Three Kingdoms با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت.

وی در ادامه از کاربران و اعضای صفحه‌ی Total War نسبت به واکنش‌های مثبت آن‌ها به این موضوع تشکر کرد و توضیح داد:

وقتی به اتاق او برگشتم،بازی آماده‌ی اجرا و او نیز بسیار نسبت به این موضوع هیجان زده بود. سپس او نحوه‌ی انجام Total War: Three Kingdoms را به من یاد داده و اولین نبرد را هم پیروز شدیم.

سپس وی در پستی جداگانه از اعضای کریتیو اسمبلی و جامعه‌ی Total War در ردیت بسیار تشکر کرد:

شما دوستان بسیار شگفت‌انگیز هستید. من به شخصه پس از عرضه‌ی رسمی این عنوان، آن را خریداری می‌کنم. من این لحظه بزرگ را برای همیشه گرامی می‌دارم.

این موضوع بسیار ناراحت کننده است که فرد جوانی در مبارزه با سرطان شکست بخورد اما این حرکت شگفت‌ انگیز و سخاوتمندانه‌ی کریتیو اسمبلی و جامعه‌ی Total War در ردیت بسیار قابل ستایش و احترام است که عشق خود را به این دو برادر ابراز کرده و حداقل نوری باشند در  لحظات تاریک زندگی آن‌ها.

Total War: Three Kingdoms در تاریخ پنج شنبه ۲ خرداد ۹۸ (۲۳ می ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین شما را به تماشای تریلر هنگام عرضه‌ی این عنوان جذاب دعوت می‌کنم.

نظر شما