شناسهٔ خبر: 32966298 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

نمایشگاه کتاب در میامی گشایش یافت

نمایشگاه کتاب با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان میامی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شعبانعلی آشوری در آیین افتتاح این نمایشگاه کتاب گفت: رشد و پیشرفت جامعه در گرو توسعه فرهنگ کتاب خوانی به ویژه در بین قشر جوان است.

وی تصریح کرد: از روش های موثر برای ترغیب مردم به مطالعه، معرفی و دسترسی آسان به کتاب های پرمحتوا، برگزاری نمایشگاه در این شهرستان است که دستیابی به این مهم با تعامل سایر دستگاه های فرهنگی ممکن خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی افزود: در این نمایشگاه بیش از ٨٠٠ جلد کتاب با ٥٧٥ عنوان در زمینه های مختلف علوم قرآنی، روانشناسی، هنری، علمی، ادبی و کودک و نوجوان در معرض دید عموم قرار گرفت.

آشوری بیان کرد: با توجه به برکات معنوی  ماه مبارک رمضان در بهره مندی از فرصت های موجود در ماه میهمانی خدا، به کتب علوم قرآنی توجه ویژه ای شده است و برای علاقه مندان به حوزه قرآن و عترت مجموعه ای از کتب معتبر در این نمایشگاه گردآوری شده است.

نمایشگاه کتاب میامی تا چهارم خرداد هر روز از ساعت هشت تا 14 و روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 13 در  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی آماده بازدید علاقه مندان است و بازدیدکنندگان می توانند از تخفیف ویژه نمایشگاه نیز بهره مند شوند.

نظر شما