شناسهٔ خبر: 32964011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو خبرگان رهبری:

دشمن برای ضربه زدن به انسجام ملی به دنبال نفوذ است

اهواز - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام و انسجام ملی از هر راهی وارد می شود اما با هوشیاری و بصیرت می توان این توطئه ها را خنثی کرد.

صاحب‌خبر -

آیت ا... محسن حیدری روز شنبه در حاشیه بازدید از محل بسته بندی ارزاق برای توزیع در مناطق محروم در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر عزم جدی همه مسئولان و مردم خوزستان برای تداوم خدمت رسانی به سیل زدگان بیان کرد: درسیل اخیر خوزستان، همگی برای کمک رسانی به مردم سیل زده تلاش کردند اما دشمن نیز از طریق رسانه های خود بیکار ننشسته و برای کمرنگ جلوه دادن کمک ها، با تمام ظرفیت وارد شد.
وی افزود: اگرچه در این مدت بسیاری از توطئه های آنها خنثی شد اما در شرایط کنونی نباید هیچ نقطه ضعفی به دست دشمن بدهیم چرا که آنها در انتظار کوچکترین اشتباهات ما هستند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:همانگونه که مردم، دستگاه ها، گروه های جهادی و مردم از سراسر کشور از ابتدای سیل خوزستان، برای امداد رسانی به سیل زدگان از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اکنون نیز باید به خدمات خود ادامه دهند.
وی افزود: گروه های جهادی و برخی دستگاه ها در مناطقی که آسیب بیشتری دیده اند، حضور داشته و بازسازی را آغاز کرده اند و تعدادی دیگر نیز مشغول جمع آوری ارزاق برای توزیع دراین مناطق هستند که از اقدامات موثر و شایسته است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: اگرچه سیل فروکش کرده و خوزستان را تهدید نمی کند اما خدمات پس از سیل نیز از اهمیت بالایی برخورد بوده و هنوز روستاهایی در محاصره آب قرار دارند که نیازمند توجه بیشتری هستند.
وی گفت: بحث تامین معیشت سیل زدگان و تهیه اقلام ضروری آنها از مواردی است که باید بر شدت آن افزوده شود چرا که خانوارهایی که همه زندگی خود را از دست داده اند، هیچ راهی برای تامین نیازهای خود ندارند.
آیت ا... حیدری افزود: گروه های جهادی می توانند در این شرایط نقش موثری داشته باشند و حضور آنها در مناطق آسیب دیده، اهالی سیل زده را دلگرم می کند.
چهارهزار بسته غذایی برای توزیع در مناطق سیل زده خوزستان توسط قرارگاه جهادی عصر ظهور اهواز جمع آوری و آماده شد.
مسئول قرارگاه جهادی مرکز عصر ظهور اهواز گفت: چهار هزار بسته غذایی و بهداشتی در قالب طرح ضیافت امام حسن مجتبی(ع) برای توزیع در مناطق محروم و سیل زده خوزستان آماده شده است.
حجت الاسلام علی مرشدیان افزود: طرح ضیافت امام حسن مجتبی (ع) برای چهارمین سال متوالی است که توسط قرارگاه جهادی مجموعه عصر ظهور در مسجد الغدیر اهواز اجرا می شود.
وی افزود: این قرارگاه در زمینه محرومیت زدایی چهار طرح ضیافت را در طول سال در دستور کار دارد که این طرح ها شامل ضیافت علوی و پخت 124 هزار پرس غذای گرم برای توزیع در مناطق محروم استان، ضیافت امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت نیمه ماه رمضان و تقسیم ارزاق در مناطق محروم، ضیافت اربعین و پذیرایی از زائران و ضیافت نیمه شعبان و جشن امام زمان(ع)است.
وی ادامه داد: امسال با توجه به خسارت ناشی از سیل به روستاهای خوزستان، فعالیت این قرارگاه جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده آغاز شد.
وی گفت:30 روستا برای توزیع اقلام که ارزش هر بسته آن 2 میلیون ریال است شناسایی شده اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اقلام بین خانواده ها توزیع می شوند.
مسئول قرارگاه جهادی مرکز عصر ظهور اهواز گفت: بیش از 500 نفر از نیروهای جهادی به صورت افتخاری در این کمک رسانی مشارکت دارند که این همبستگی و اتحاد مردم خوزستان را نشان می دهد.
7152/ 6037

نظر شما