شناسهٔ خبر: 32959023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشور دچار قحط الرجال نیست/ ورود افراد جدید به سازمان‌ها به بهانه منع به‌کارگیری بازنشستگان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: کشور ما نیاز به دمیدن نفس‌های تازه دارد و ما دچار مسئله قحط الرجال نشده‌ایم که بسیاری اصرار به دو یا چند شغله بودن دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زهرا ساعی  بسته شدن پرونده مدیران دو و چند شغله‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه را گام مثبتی دانست و اظهار کرد: این اقدام قطعا در جهت به‌کارگیری نیروهای مستعد و جوان کمک حال است که مجلس شورای اسلامی به ویژه فراکسیون جوانان همواره بر آن تأکید داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی یکی از معضلات امروز کشور را موضوع اشتغال دانست و گفت: چنین اقدامات مثبتی می‌تواند با توجه به نرخ بیکاری موجود در کشور، امیدوارکننده باشد و شرایط را برای استفاده از نیروهای خوش فکر جوان مهیا کند.

هدف قانون مجلس پایین آمدن سن مدیریتی بود نه ورود افراد جدید به سازمان‌ها

این نماینده مردم در مجلس با یادآوری مصوبه مجلس مبنی بر منع به‌کارگیری بازنشستگان همچنین منع به‌کارگیری افراد دو شغله در مجلس، اضافه کرد: آنچه در تصویب این قانون مد نظر نمایندگان مجلس بود، پایین آمدن سن مدیریتی در سازمان است و این نکته در جلساتی که در حضور رئیس جمهور برگزار شد نیز تأکید شد که هدف این قانون بهره‌گیری از نیروهای درون سازمان و پایین آمدن سن مدیریتی است نه ورود افراد جدید از بیرون به یک سازمان.

وی ادامه داد: در واقع با رعایت نظام اداری که در هر سازمان و نهاد و وزارتخانه‌ای وجود دارد، می‌توان از افراد جوان در رده‌های بالای مدیریتی استفاده کرد و به عنوان نمونه فرد جوانی که مسوولیت رئیس اداره در نهاد دولتی را دارد، تبدیل به مدیرکل و مدیرکل معاون شود؛ بنابراین ورود افراد جدید به داخل یک سازمان که شناختی به سازمان و وزارتخانه ندارد به روند کار ضربه می‌زند و این مسئله باید مورد دقت همگان قرار گیرد.

به کارگیری مدیران جوان اعتماد مردم را بازسازی می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: چنین اقداماتی می‎تواند موجب بازیابی و بازسازی اعتماد مردم به دولت شود و موجب بروز تحرک و نشاط در کنار عدالت و انصاف خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: بنابراین، کشور ما نیاز به دمیدن نفس‌های تازه دارد و ما دچار مسئله قحط الرجال نشده‌ایم که بسیاری اصرار به دو یا چند شغله بودن دارد.
 

انتهای پیام/60001/س/ر

نظر شما