شناسهٔ خبر: 32954446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

حمله ترامپ به رسانه‌ ها؛ مزخرف می‌ گویند!

انتخاب نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه گزارش برخی رسانه های آمریکایی در خصوص اختلاف نظر در درون کاخ سفید بخصوص درباره ایران را به تندی رد کرد و این گزارش ها را 'مزخرف گویی' خواند.

صاحب‌خبر -

ترامپ شامگاه جمعه در سخنانی از رسانه ها و خبرنگارانی که اینگونه مطالب را به نقل از منابع بدون نام منتشر می کنند به شدت انتقاد کرد.

 

رئیس جمهوری آمریکا در جریان این سخنرانی در کنوانسیون &#۳۹;ریلتورها&#۳۹; در واشنگتن گفت: این مطالب مزخرفات و خزعبلات است.

 

ترامپ وجود اختلاف میان او و مشاورانش بخصوص مایک پمپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی را رد کرد و گفت: دیدگاهها ممکن است متفاوت باشد اما من تصمیم نهایی را می گیرم.

ترامپ در خصوص گزارش رسانه ها گفت: طوری حرف می زنند انگار یک مناقشه (بین ما) وجود دارد. من از دست آنها عصبانی نیستم ؛ من تصمیمات خودم را می گیرم. کار مایک پمپئو عالی است ؛ کار بولتون هم عالی است.

وی پیش از این در روز جمعه نیز با انتشار توییتی نوشته بود: با وجود این همه فیک نیوز و اخبار ساختگی در رسانه ها ، ایران نمی تواند هیچ ایده ای داشته باشد که چه خبر است.

ترامپ در هفته گذشته همچنین به واشنگتن پست و نیویورک تایمز به علت گزارش درخصوص اختلافات در درون کاخ سفید درباره سیاست آمریکا در قبال خاورمیانه حمله کرده بود.

ترامپ توییت کرد: واشنگتن پست فیک نیوز و نیویورک تایمز فیک نیوز تر گزارش هایی درباره نبردهای داخلی در ارتباط با سیاست نیرومند من در خاورمیانه منتشر می کنند. هیچ نبرد داخلی در کار نیست.

 

نظر شما