شناسهٔ خبر: 32951336 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برپایی نمایشگاه کتاب در مهاباد

دومین نمایشگاه کتاب مهاباد در سال جاری با ۲۵ درصد تخفیف در نگارخانه تالار وحدت این شهرستان آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قادر مرادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نمایشگاه کتاب با بیش از ۲ هزار جلد کتاب برای علاقه‌مندان در نگارخانه تالار وحدت مهاباد به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع‌های مختلف شامل تاریخ و ادبیات ایران، تاریخ بومی و محلی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان با ۲۵ درصد تخفیف به علاقه‌مندان و دوستداران کتاب عرضه شده است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را یک رویداد فرهنگی دانست و اضافه کرد: افزایش میزان مطالعه و گرایش به کتاب از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

مرادی بیان کرد: این شهرستان یکی از شهر‌های فرهنگی جنوب آذربایجان غربی بوده و در سال گذشته به عنوان شهر خلاق در امر کتابخوانی انتخاب شد.

وی یادآور شد: امسال همچنین دوره‌های آموزشی برای مربیان ۴۰ باشگاه کتابخوانی در این شهرستان برگزار و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: این نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در نگارخانه تالار وحدت دایر است.

انتهای پیام/ج

نمایشگاه کتاب در مهاباد گشایش یافت

برچسب‌ها:

نظر شما