شناسهٔ خبر: 32950229 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

به بهانه اکران فیلم جدید جیمز مک‌آووی؛

تاریکی ققنوس بلای جان مردان ایکس شد

سینما و تلویزیون / خبرگزاری میزان

جدیدترین تصاویر از نسخه فیلم سینمایی "مردان ایکس" با نام "تاریکی ققنوس" رونمایی شد، این فیلم اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، جدیدترین تصاویر از نسخه فیلم سینمایی "مردان ایکس" با نام "تاریکی ققنوس" رونمایی شد، این فیلم اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از هفتم ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

تاریکی ققنوس بلای جان مردان ایکس شد

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، جهش‌یافته‌ای با قویترین توانایی دورآگاهی در جهان و مؤسس و رهبر گروه مردان ایکس است. مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو یا همان اریک لِنشر، جهش‌یافته‌ای قدرتمند که قادر به کنترل میدان مغناطیسی و فلز است.

جنیفر لارنس در نقش میستیک، جهش‌یافته‌ای با توانایی دگرپیکری و نیکلاس هولت در نقش بیست یا هنک مک‌کوی جهش‌یافته‌ای با فیزیولوژی شبیه به حیوانات است.

تای شرایدن در نقش سایکلاپس جهش‌یافته‌ای با توانایی شلیک پرتوی لیزر از چشم‌هایش بوده و سوفی ترنر در نقش جین گری یا دارک فینکس، جهش‌یافته‌ای بسیار قدرتمند با توانایی دورآگاهی و دورجنبی بالا و یکی از دانش‌آموز‌های با ارزش چارلز اگزاویر است.

الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلوِر، جسیکا چستین در نقش پرنسس امپراتوری بیگانه با توانایی دگرپیکری که برای نابودی دارک فینکس تلاش می‌کند.

این قسمت از فیلم "مردان ایکس" با توجه به نام آن توجه ویژه‌ای به شخصیت "فونیکس" با بازی "سوفیا ترنر" خواهد داشت. وی یکی از جهش یافته‌هایی است که همواره قدرت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

وی تاکنون سه نسخه از این فیلم را تهیه‌کنندگی کرده و در حال حاضر علاوه بر تهیه‌کنندگی "مردان ایکس-جهش یافته جدید"، کارگردانی این نسخه را نیز بر عهده دارد.

نظر شما