شناسهٔ خبر: 32950111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در محل سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی تهران؛

اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان ادامه خواهد داشت

اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک هلند و یونیورسیاد ٢٠١٩ ایتالیا ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، اردوی تیم ریکرو و کامپوند دانشجویان از روز سی و یکم اردیبهشت ماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا ١٥ خرداد ادامه خواهد داشت.

زهرا نعمتی، شیوا شجاع‌مهر و نیلوفر علیپور در بخش بانوان و صادق اشرفی، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، رضا شبانی و میلاد وزیری در بخش آقایان، کمانداران دعوت شده در بخش ریکرو هستند.

کیارش فرزان، محمدصالح پالیزبان در بخش آقایان و بهاره رضایی و سوگند حداد در بخش بانوان نفرات دعوت شده به اردوی کامپوند دانشجویان هستند.

تیم ریکرو خود را جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در هلند آماده می‌کند و تیم کامپوند دانشجویان نیز قرار است در یونیورسیاد ٢٠١٩ ایتالیا شرکت کند.

به گفته امید نجاری سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی با کمان، از بین ٥ کماندار دعوت شده در اردوی مردان ریکرو، پس از رکوردگیری‌ها و برگزاری انتخابی که توسط سرمربی تیم در اردو اعلام می‌شود، سه نفر برتر راهی هلند خواهند شد.

نظر شما