شناسهٔ خبر: 32949926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زلاتان ابراهیموویچ ۲ جلسه محروم شد

R1015161/P/S3,1410/CT10

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی دو جلسه محروم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا موسوم به MLS پس از بررسی اتفاقات هفته گذشته دیدار تیم‌های نیویورک‌سیتی اف‌سی و لس‌آنجلس گلکسی، زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل رفتار غیرورزشی با دو جلسه محرومیت نقره‌داغ کرد. به این ترتیب مهاجم سوئدی لس‌آنجلس گلکسی بازی با تیم‌های با کولارادو و اورلاندوسیتی را به دلیل همین محرومیت از دست خواهد داد.

در جریان بازی شنبه هفته گذشته تیم‌های نیویورک سیتی اف‌سی و لس‌آنجلس گلکسی در رقابت‌های لیگ   MLS  که در آن نیویورکی‌ها با نتیجه 2 بر صفر زلاتان و یارانش را شکست دادند، ایبرا که در دومین بازی متوالی‌اش در گلزنی ناکام ماند با شان جانسون، دروازه‌بان تیم نیویورک‌سیتی درگیر شد.

این مهاجم سوئدی که ظاهراً به خاطر ناکامی‌ در گلزنی خیلی تحت فشارش بود، در دقیقه 87 از کوره در رفت و در محوطه جریمه حریف، گردن شان جانسون را گرفت و همین زمینه‌ساز درگیری فیزیکی و افتادن هر دو بازیکن به زمین همراه شد. در نهایت هر دو بازیکن از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

ابراهیموویچ تنها یک روز پیش از جنجال‌سازی‌اش در بازی با نیویورک‌سیتی، به دلیل شیرجه زدن در باخت تیمش مقابل تیم کلمبوس کرو به منظور فریب داور جریمه نقدی شده بود.

این مهاجم سوئدی پیش از این هم به خاطر تهدید مدافع تیم رئال سالت لیک در زمین بازی و ادامه دادن به درگیری لفظی‌اش با او در پایان بازی، جنجال‌ساز شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما