شناسهٔ خبر: 32946240 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کشف ۲ جسد در رودخانه دز

ایرنا به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، نوشت: عصر جمعه ۲ جسد توسط غواصان آتش نشانی دزفول در رودخانه دز کشف شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جنازه نوجوان ۱۳ ساله که پنج روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز توسط تعدادی از شهروندان در حوالی بیشه عباس آباد مشاهده و توسط اکیپ غواصی آتش نشانی دزفول از رودخانه دز بیرون کشیده شد.
عبدالحسین معظم فر با اشاره به یک حادثه دیگر افزود: در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان در ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه گزارش غرق شدن مردی حدود ۳۰ ساله در حوالی پل قدیم اطلاع رسانی شد.
وی اظهارداشت: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت ۲ اکیپ از آتش نشانان ایستگاه های شماره سه و مرکزی آتش نشانی را به محل گزارش شده اعزام کرد و بلافاصله عملیات غواصی و جستجو در محدوده پل قدیم آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: پس از ۵۰ دقیقه تلاش جسد این مرد کشف و از آب بیرون آورده شد.
تمایل مردم برای شنا کردن در رودخانه دز با افزایش دمای هوا در دزفول بیشتر می شود که این امر گاه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و شنا کردن در نقاط ممنوعه باعث ایجاد حادثه و غرق شدن شناگران می شود.

۶۴۲۳۱

برچسب‌ها:

نظر شما