شناسهٔ خبر: 32945862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم پارس جنوبی به روند مطلوب خود نزدیک می شود

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم رفته رفته به روند مطلوب خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نزدیک می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسلم مسیگر جمعه شب پس از برد 7 بر یک پارس جنوبی برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان در جمع خبرنگاران افزود: این تیم هنوز نقطه ضعف هایی دارد که با کار کردن در تمرین ها باید برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.
وی بیان کرد: پارس جنوبی پس از روند نامطلوب خود در اوایل فصل این روزها بهتر بازی می کند و در این 2 هفته موفق به کسب 6 امتیاز ارزشمند برابر نمایندگان یزد و آبادان شد.
مسیگر ادامه داد: تیم گلساپوش یزد در 2 سال گذشته همواره با فشار هواداران و داوری در خانه برابر پارس جنوبی پیروز می شد ولی در هفته گذشته داوری نیز حریف ما نشد و موفق به کسب یک برد شیرین برابر آنها شدیم.
وی افزود: در دیدار امشب برابر نماینده آبادان نیز تمام بازیکنان بومی به میدان رفتند که این نوید آینده سازی مطلوب برای تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی است.
مسیگر یادآورشد: نصرالله شهمرداری، محمد علی نظرزاده و میلاد دریایی از جوانان جویای نام تیم پارس جنوبی هستند که در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی اظهارکرد: بازیکنان ما امشب نمایش درخشانی داشتند که نتیجه این هنرنمایی کسب برد قاطع برابر نماینده آبادان بود.
مسیگر در ارتباط با دیدار تیمش برابر شهرداری بندرعباس نیز گفت: بازی های خارج از خانه هر کدام سختی های خاص خود را دارد.
وی افزود: تاکنون فیلم بازی حریف را ندیده ایم ولی با آنالیز نقاط ضعف و قوت آنها با هدف کسب سه امتیاز به بندرعباس سفر می کنیم.
قضاوت این دیدار را علی حاجی پور به همراه کمک های خود رضا سهمانی، جواد محمدی و رحمان صلاحی برعهده داشت.
پارس جنوبی با این برد 12 امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار گرفت.
در هفته هفتم بازی های لیگ برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی به مصاف شهرداری بندرعباس می رود و تیم شهید جهان نژادیان آبادن نیز در خانه با ملوان بندرگز دیدار می کند.
7212/6045

نظر شما