شناسهٔ خبر: 32945806 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

ترافیک سنگین در ورودی‌های شهر تهران

فارس : فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین در جریان است و به‌مرور خودروها در حال عبور از این محورهای مواصلاتی کشور هستند.

صاحب‌خبر -

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم اظهار داشت: در حال حاضر عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یک‌سوی شدن این محور، پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور هستند.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در برخی نقاط مانند گیلاوند و فیروزکوه با پس‌زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به حجم ورود خودروها به سمت تهران از دو محور فیروزکوه و هراز، شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی در محور آزادراه تهران_پردیس و جاجرود هستیم که با توجه به عدم گنجایش این محورها برای عبور این حجم از ورودی خودروها، ترافیک به‌مرور و با حضور صددرصدی عوامل پلیس‌راه، در حال کم شدن است.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان رخ نداده، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به سهولت از این محورها عبور می‌کنند.

وی بیان کرد: هم‌وطنان در چنین شرایطی مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار داده و قبل از شروع مسافرت، استعلامات لازم را در خصوص وضعیت راه‌ها کسب و سپس اقدام به آغاز مسافرت کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، انحراف به چپ، عدم سرعت غیرمجاز و با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی حرکت کرده و طول مسیر را جزئی از مسافرت خود بدانند تا حادثه خاصی برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم نخورد.

 

نظر شما