شناسهٔ خبر: 32945764 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ترافیک سنگین در ورودی‌های شهر تهران

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین در جریان است و به‌مرور خودروها در حال عبور از این محورهای مواصلاتی کشور هستند

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترافیک سنگین در ورودی‌های شهر تهرانسیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم اظهار داشت: در حال حاضر عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یک‌سوی شدن این محور، پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور هستند.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در برخی نقاط مانند گیلاوند و فیروزکوه با پس‌زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به حجم ورود خودروها به سمت تهران از دو محور فیروزکوه و هراز، شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی در محور آزادراه تهران_پردیس و جاجرود هستیم که با توجه به عدم گنجایش این محورها برای عبور این حجم از ورودی خودروها، ترافیک به‌مرور و با حضور صددرصدی عوامل پلیس‌راه، در حال کم شدن است.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان رخ نداده، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به سهولت از این محورها عبور می‌کنند.

وی بیان کرد: هم‌وطنان در چنین شرایطی مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار داده و قبل از شروع مسافرت، استعلامات لازم را در خصوص وضعیت راه‌ها کسب و سپس اقدام به آغاز مسافرت کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، انحراف به چپ، عدم سرعت غیرمجاز و با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی حرکت کرده و طول مسیر را جزئی از مسافرت خود بدانند تا حادثه خاصی برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم نخورد.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما