شناسهٔ خبر: 32943889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آخرین اخبار از سیل کلات؛

آبگرفتگی و تخریب 11 منزل مسکونی در کلات/ خسارت جانی نداشتیم

به دنبال بارش‌های شدید در خراسان رضوی، ظهر امروز در شهرستان کلات شاهد وقوع سیل و به دنبال آن وارد آمدن خسارات فراوان به منازل مسکونی و مزارع کشاورزی بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ به دنبال بارش های شدید چند روز گذشته در خراسان رضوی، ظهر امروز ساعت 13 در شهرستان کلات و اطراف آن شاهد طغیان رودخانه و وقوع خسارات فراوانی به منازل مسکونی و مزارع کشاورزی بودیم.

آبگرفتگی و تخریب 11 منزل مسکونی در کلات/  تلفات جانی را شاهد نبودیم

مهدی ناصری مدیر ستاد بحران کلات، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در این خصوص اظهار کرد: در پی بارش شدید تگرک و باران در کلات، خساراتی به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی این شهرستان وارد شده است.

وی از آبگرفتگی ۱۰ منزل مسکونی و تخریب یک واحد منزل مسکونی خبر داد و خاطرنشان کرد: جاده مشهد ـ. کلات و راه ارتباطی تونل کلات به دلیل ریزش مخروبات سیل حدود یک ساعتی بسته بود که خوشبختانه با همکاری ادارات این راه بازگشایی شد.

ناصری افزود: آب ۳ روستای اطراف کلات قطع شده است و مشکل یک روستای با تلاش آبفای روستای به زودی حل می شود.

مدیر ستاد بحران کلات با بیان اینکه خسارات زیادی به‌بخش کشاورزی نیز وارده شده است، تصریح کرد: راه ارتباطی ۴ روستای سنگ دیوار، خاکستر، چهارراه و لایین کهنه مجدد قطع شده است.

وی ادامه داد: برآورد می‌شود سیلاب ۲۰ میلیارد خسارت وارد کرده باشد و خوشبختانه تلفات جانی را شاهد نبودیم.

جاده کلات – درگز و مشهد- کلات مسدود شد

ابراهیم نصری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز در جمع خبرنگاران افزود: جاده کلات - مشهد که چند ساعت قبل به دلیل سیلاب مسدود شده بود هم اکنون بازگشایی شده است.

وی گفت: بارندگی در کلات و درگز هم اینک موجب لغزندگی سطح جاده ها در این دو شهرستان شده اما رفت و آمد خودروها در دیگر جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.

انتهای پیام/

نظر شما