شناسهٔ خبر: 32935667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمد خرمگاه:

اتفاقات کربلا را فراموش کردیم/ قصد تغییرات در تیم را نداریم

اهواز ـ مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اتفاقات بازی با الزورای عراق در کربلا را فراموش کرده‌ایم و آماده بازی با النصر در این شهر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه در بازی پیش روی خود در جام باشگاه‌های آسیا با تیم النصر بازی داریم سعی کردیم در این بازی از بازیکنان جوان تیم خود استفاده کنیم.

وی افزود: امروز هم بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند ولی دستورات تاکتیکی کادر فنی به خوبی در زمین مسابقه پیاده سازی نشد. امیدواریم بازی آینده مقابل النصر که بازی مهمی است نماینده خوب ایران در آسیا باشیم. این بازی در کربلا انجام می‌شود و امیدوارم بازی خوبی باشد.

خرمگاه در خصوص اتفاقاتی که برای این تیم در مسابقه با الزورای عراق در شهر کربلا افتاد نیز گفت: متأسفانه بازیکنان حریف کاری کردند که طبیعت فوتبال به هم ریخت و تماشاگران وارد زمین مسابقه شدند و تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت هر چند ما دیگر به این بازی چندان فکر نمی‌کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص اینکه منصوریان چندین بازیکن از نفت جذب کرده و ممکن است این اتفاق دوباره رخ دهد نیز اظهار کرد: این طبیعت فوتبال است که تیم‌ها از همدیگر بازیکن جذب می‌کنند ولی آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم قصد نداریم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

نظر شما