شناسهٔ خبر: 32935655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| سرمربی سابق سپاهان: اگر استنلی نبود سپاهان در چه جایگاهی قرار می‌گرفت؟

R41346/P/S6,51/CT11 / R41346/P1018188/S6,51/CT11

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: کی‌روش استنلی تمام گل‌های خود در این فصل را با لمس اول به ثمر رسانده که آمار فوق‌العاده‌ای است و اگر استنلی نبود، سپاهان در چه جایگاهی قرار می‌گرفت؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین چرخابی در برنامه دیدار برتر اصفهان درباره عملکرد سپاهان در فصل هجدهم لیگ برتر و انتظار هواداران سپاهان برای قهرمانی این تیم اظهار داشت: هوادار باید منطقی باشد. شاید هواداران تیم‌ها از این حرف من ناراحت شوند، اما در فوتبال ایران هوادار نداریم.

وی افزود: هوادار فوتبال باید با باشگاه شریک باشد و به باشگاه کمک کند و صندلی خود را از قبل بخرد. در فوتبال آلمان و انگلیس پس از قرعه‌کشی مسابقات، صندلی‌ ورزشگاه‌ها فروخته می‌شود و اگر هواداران فوتبال در ایران هم به این شکل عمل کنند می‌توانیم نام هوادار حرفه‌ای روی آنها بگذاریم.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه زیرساخت لازم برای این امر در ورزشگاه‌های ایران فراهم نیست و تماشاگران در ورزشگاه‌ها از جمله نقش‌جهان با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت: به همین دلیل هوادار عصبانی شده و با کوچک‌ترین بهانه ورزشگاه را به تشنج می‌کشاند. باید همه چیز را برای هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم کنیم تا فضا را به حاشیه نکشد.

چرخابی درباره اینکه سپاهان برای فصل آینده باید چه روندی برای جذب بازیکن داشته باشد، تصریح کرد: این فصل تمام شد، پرسپولیس به قهرمانی رسید و چند تیم سقوط کردند و سپاهان هم به نایب‌قهرمانی دست یافت. سپاهان باید از همین الان به فکر ترمیم مشکلات خود باشد. سپاهان نقاط ضعفی داشت و تمام گل‌های این تیم به یک روش یعنی ارسال بلند زده شد.

وی اضافه کرد: سپاهان با وجود بهره بردن از محمد کریمی به یک بازیساز بسیار خوب دیگر نیاز دارد. همچنین یک بازیکن مکمل برای کی‌روش استنلی نیاز است تا اگر تیم حریف کناره‌ها را بست بتوان از عمق دفاع به گل رسید تا سپاهان بتواند به‌خصوص در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان می‌توانست برای نیم‌فصل دوم بهتر یارگیری کند، اضافه کرد: آنالیزورها و کادرفنی سپاهان باید تمام بازی‌ها را بررسی کرده و نقاط قوت سپاهان را تقویت و نقاط ضعف را برطرف می‌کردند. باشگاه سپاهان این همه بازیکن رده پایه دارد و باید مواظب باشد که اشتباه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را تکرار کند.

چرخابی افزود: سپاهان باید در هر پست 2 بازیکن خوب داشته باشد چون ممکن است سازمان لیگ مسابقات را به صورت فشرده برگزار کند. تیم‌ها نباید از فشردگی لیگ بنالند بلکه باید در هر پست 2 بازیکن خوب داشته باشند تا به مشکل نخورند. کی‌روش استنلی تمام گل‌های خود در این فصل را با لمس اول به ثمر رسانده که آمار فوق‌العاده‌ای است و اگر استنلی نبود، سپاهان در چه جایگاهی قرار می‌گرفت؟

وی درباره اینکه آیا کادرفنی سپاهان نمی‌توانست در طول فصل بیشتر از رسول نویدکیا استفاده کند، گفت: بهتر است در کار سرمربی تیم دخالت نکنم و تشخیص این موضوع با کادرفنی است. نویدکیا بازیکن بسیار بااخلاقی است، اما صحبت کردن درباره بازی کردن یا نکردن یک بازیکن درست نیست.

انتهای پیام/ف

نظر شما