شناسهٔ خبر: 32935228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار اسلامشهر:

پروژه مترو اسلامشهر بزرگترین فعالیت عمرانی این شهرستان است

اسلامشهر- شهردار اسلامشهر گفت: پروژه مترو اسلامشهر بزرگترین فعالیت عمرانی این شهرستان است.

صاحب‌خبر -

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تقدیر از روابط عمومی‌ها اظهار داشت: آن چیزی که امروز در شهر اسلامشهر شاهد آن هستیم، حاصل کار یک نفر نیست و خداوند نعمت خود را به دلیل همدلی همه خادمان شهر اعم از شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، دادگستری، ادارات و همه مردم، به این شهر ارزانی داشته است.

وی ادامه داد: امروز شهرداری به صورت سازمانی برای جیب مردم نقشه نکشیده است و خداوند به خاطر همین‌ها، به شهروندان و شهرداری برکت داده است. ما نیز وظیفه خودمان را برای امیدواری مردم به نظامی که خون پاک شهدا برای آن ریخته شده است، انجام می‌دهیم. شما نیز اخبار شهرداری را برای ایجاد امید در بین مردم، منعکس کنید تا آن مادر شهیدی که جوانش را برای این نظام تقدیم کرده است، با شنیدن اخبار خوب، گمان نکند خون فرزندش بیهوده بر زمین ریخته شده است.

طلا با اشاره به اینکه شهرداری اسلامشهر، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی که باعث کندی فعالیت اکثر شهرداری‌های کشور شده است، توانسته در انجام پروژه‌های کوچک و بزرگ خود موفق باشد، گفت: امروز در گوشه گوشه شهر اسلامشهر شاهد فعالیت‌های عمرانی هستیم که بزرگترین آن، پروژ ه عظیم مترو می‌باشد.
 

نظر شما