شناسهٔ خبر: 32935194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس| تونل پرسپولیسی‌ها برای برانکو/ جیمی‌جامپ در آغوش سیدجلال

R1414/P/S3,27/CT11 / R1414/P1015135/S3,27/CT11

بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی تیم‌شان برای سرمربی تیم خود تونلی باز کردند و او را در آغوش گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم برگزار شد و بازیکنان پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر بردند.

* در ابتدای این مراسم اشکان خورشیدی و کمک‌های او به عنوان تیم داوری این بازی مدال‌های خود را از حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ دریافت کردند.

* در ادامه ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کنار بهاروند آمد و به ترتیب مدال‌های قهرمانی بازیکنان تیم پرسپولیس را یک به یک به آنها اهدا کرد.

* بازیکنان پرسپولیس در میان تشویق شدید هواداران‌شان با اعلام نام‌های خود به سمت سکوی قهرمانی رفتند و مدال‌های خود را دریافت کردند.

* علیرضا بیرانوند در حالی که برای اهدای مدال به سمت سکو آمد که پیراهن شماره 3 را به نشانه سه قهرمانی پیاپی تیمش در دست داشت.

* رادوشوویچ و بودمیر دو بازیکن کروات پرسپولیس با پرچم کرواسی روی سکو حاضر شدند.

* برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای کادرفنی پرسپولیس آخرین نفراتی بودند که روی سکو آمدند و بازیکنان در این بین برای او تونلی باز و شادی خود را با سرمربی تیم‌شان تقسیم کردند.

* پیش از بالا بردن جام قهرمانی پرسپولیس توسط سید جلال حسینی، یک جیمی‌جامپ وارد زمین شد و با ورود به محوطه اهدای جام،‌ سید جلال حسینی را در آغوش گرفت و سپس توسط مسئولان ورزشگاه به بیرون انتقال یافت.

* بازیکنان پرسپولیس پس از بالا بردن جام قهرمانی، یک به یک عکس یادگاری گرفتند.

*  آتش بازی زیبایی در لحظه بالا بردن جام قهرمانی در ورزشگاه تختی جم به نمایش درآمد.

* مهدی محمدنبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس با حضور در سکوی قهرمانی جام را بالای سر برد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما