شناسهٔ خبر: 32935075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

آرمین هادی پور مدال برنز گرفت/ مدال نقره جهان بر گردن مهلا مومن‌زاده

آرمین هادی پور نایب قهرمان دوره قبل رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز رسید. مهلا مومن‌زاده بانوی تکواندوکار ایران نیز به مدال نقره دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، آرمین هادی پور تکواندوکار وزن دوم تیم ملی کشورمان که با مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده بود در این مرحله برابر «گئورگی پوپوف» ‏‬ با نتیجه ۱۳ به ۲۰ شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد. 

 

وی در وزن ۵۴- کیلوگرم و در دور نخست استراحت داشت و سپس «ماهامادو آمادو» از نیجر را ۲۰ بر ۹ شکست داد و در ادامه هم برابر «وادیم دیمیترو» نماینده مولداوی قبل از پایان راند دوم ۲۴ بر یک به برتری دست یافت. هادی پور در مبارزه سوم و در مرحله یک چهارم نهایی هم برابر «رامنارونگ ساوکویهاری» از تایلند به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

هادی پور سال ۲۰۱۷ و در رقابتهای جهانی کره جنوبی به نشان نقره دست پیدا کرده بود.

 

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد.

 

مدال نقره جهان بر گردن مهلا مومن‌زاده

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,ورزش

در دومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهانی، امروز(پنج‌شنبه) با برگزاری دیدار نهایی وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان پیگیری شد و مهلا مومن‌زاده نماینده تکواندو کشورمان با شکست ۱۱ بر ۵ مقابل جای یونگ سیم، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۷ از کره‌جنوبی به مدال نقره دست یافت.

 

مومن زاده روز گذشته در رقابت‌های وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان ابتدا در دیدار نخست با نتیجه ۲۱ بر یک از سد آینور یواشپای از قزاقستان گذشت. او  در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل جوردین اسمیت از انگلیس ۱۷ بر ۷ پیروز شد.

 

نماینده شایسته کشورمان در دیدار سوم خود نیز با نتیجه ۲۳ بر ۳ از سد گالینا مدودوا از روسیه گذشت. مومن‌زاده در مرحله یک چهارم نهایی هم در حالی که با نتیجه ۲۰ بر ۷ مقابل لنا استوجکویک از کرواسی عقب بود، در پایان با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ مقابل حریف خود به برتری رسید.

 

نوجوان ۱۷ ساله تکواندو ایران در دیدار نیمه نهایی نیز با برتری ۱۱ بر ۹ مقابل تان از چین فینالیست شد تا دست به کار بزرگی در نخستین حضور خود در مسابقات جهانی رده بزرگسالان بزند. 

 

نماینده شایسته تکواندو بانوان ایران در شرایطی به مدال نقره دست یافت که تا پیش از این تنها کیمیا علیزاده با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش بانوان موفق به کسب مدال جهانی شده بود.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما