شناسهٔ خبر: 32934989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

اظهارات تکان دهنده فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه ساختار این باشگاه باید درست شود، از حرکات مافیایی در این باشگاه انتقاد کرد و به هواداران استقلال قول داد تیمی در خور شان بسازد!

صاحب‌خبر -

خبرنگار مهر: فرهاد مجیدی در پایان دیدار استقلال با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی، صحبت‌های تندی را مطرح و از بعضی از اتفاقات این باشگاه، به شدت انتقاد کرد.

مجیدی در ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به این تیم و هوادارانش تبریک گفت و ادامه داد: می خواهم یک دقیقه در مورد باشگاه صحبت کنم. فکر می‌کردم که چه بگویم، دیدم بهترین کار این است که صادقانه با مردم صحبت کنم. من خوشبختی را در استقلال زود تجربه کردم، ستاره بودم و میلیون‌ها نفر دوستم داشتند. فرزند استقلالم و آجر به آجر باشگاه را می شناسم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: من همه اتفاقات، شیطنت‌ها و حرکات مافیایی در استقلال را درک می‌کنم. هر موقع این تیم را ترک می‌کنم و برمی گردم، می بینم حتی یک آجر هم در این باشگاه جابجا نشده است. قراردادهای میلیاردی بسته می‌شود ولی هیچ نتیجه‌ای ندارد.

مجیدی افزود: چیز تلخ این است که شخصیت فوتبالی استقلال در دهه‌های گذشته از بین رفته است. فوتبالیست‌های باشخصیتی داریم ولی باید ساختار باشگاه استقلال درست شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: قاطع و محکم به هواداران استقلال می گویم این شخصیت را به استقلال برمی گردانم. هر بازیکنی لباس استقلال را می پوشد، اول با هواداران قرارداد می‌بندد بعد با باشگاه. من امروز این را به بازیکنان هم گفتم. بازیکن به هوادار تعهد دارد.

وی از صحبت‌های چند روز گذشته خود درباره عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه اظهار پشیمانی کرد و گفت: اگر به چند روز پیش برگردم، شاید آن حرف‌ها را نزنم. یک سیاستمدار هم می‌تواند طرفدار تیم مورد علاقه اش باشد ولی تحت فشار بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان تأکید کرد: خیال هواداران راحت باشد. استقلال را از نو می‌سازیم و سال بعد تیمی درخور نام باشگاه درست می‌کنیم.

مجیدی در ادامه از پاسخ دادن به سوالات دیگر خبرنگاران خودداری و ورزشگاه را ترک کرد.

 

 

مدیرعامل پرسپولیس: برانکو در پرسپولیس می‌ماند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو در پرسپولیس می‌ماند.

ایرج عرب پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جم اظهار داشت: خوشحالم که جشن قهرمانی را در کنار خلیج فارس می‌گیریم و جام را بالای سر می‌بریم.

وی در ارتباط با وضعیت ادامه همکاری با مربی این تیم اضافه کرد: برانکو با ما قرارداد دارد و باشگاه همکاری خود را با این مربی ادامه خواهد داد و تلاش می‌کنیم که موارد مد نظر ایشان را تأمین کنیم. باشگاه لیست را از برانکو خواهد گرفت و سعی می‌کنیم موارد مد نظر را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز روی بازی خودمان تمرکز داشتیم و بدون توجه به دیگر مسابقات، به قهرمانی در لیگ برتر ایمان داشتیم و خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی افزود: همه پرسپولیس همین هواداران هستند و اینها سرمایه‌های باشگاه هستند و ممنونیم که در همه شرایط همراه ما بودند و جام را به آنها هدیه می‌کنیم.

عرب بیان کرد: همه تلاش ما این است که موفقیت‌ها را ادامه دهیم و با حضور برانکو، بازیکنان توانمند و هواداران عزیز به موفقیت‌های بیشتری برسیم

گل‌محمدی: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امشب باید از خیلی‌ها تشکر کنم که مهمترین آنها مردم خوب مشهد و تمام هوادارانی بود که یک فصل سخت را پشت سر گذاشتند.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک برابر ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی حساسی برای ما بود و گرفتن 3 امتیاز هدف اصلی ما بود. باید می‌بردیم و باید سرنوشت گرفتن سهمیه دست خودمان می‌بود و خوشبختانه همین اتفاق هم رخ داد. امشب باید از خیلی‌ها تشکر کنم که مهمترین آنها مردم خوب مشهد و تمام هوادارانی بود که یک فصل سخت را پشت سر گذاشتند. فصلی که با تمام مشکلاتی که داشتیم حمایت کردند.

دست‌نشان: یکی از بهترین بازیکنان ایران امروز از فوتبال حداحافظی کرد
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به تیم استقلال بابت برد این تیم تبریک می‌گویم، در روزی که یکی از بهترین بازیکنان ایران یعنی خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرد.

نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال بابت برد این تیم تبریک می‌گویم، در روزی که یکی از بهترین بازیکنان ایران یعنی خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرد. چقدر کنفرانس زیبایی شاهدیم و دوستان خبری از این کنفرانس استقبال کردند! اگر یک روز به نشست نیاییم به گونه‌ای رفتار می‌شود که انگار گناه کبیره کرده‌ایم. اما دوستان خبری به تعداد انگشتان دست آمده‌اند.

لینکنز: باید برای فصل بعد نقاط ضعف خود را برطرف کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید سعی کنیم خود را برای فصل بعد آماده کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا نتایج بهتری بگیریم.
ژرژ لینکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد، اظهار کرد: اولا باید بگویم متاسفم که نتایج دیگر هم به سود ما نبود و ماشین سازی نتوانست پدیده را ببرد.

وی افزود : روز سختی برابر فولاد داشتیم و هر دو تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند. در پایان نیمه اول که بازی را باختیم، توانستیم با ایجاد تغییراتی در نیمه دوم به بازی برگردیم اما با توجه به اتفاقات بازی قبل در تبریز بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: باید سعی کنیم خود را برای فصل بعد آماده کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا نتایج بهتری بگیریم؛ تمام اتفاقات و بدشانسی‌های ما از بازی سپیدرود آغاز شد و امیدوارم این اتفاقات و بدشانسی دست از سر این تیم بردارند.

وی ادامه داد: هوا امروز خیلی گرم بود و تاثیرگذار بود اما بازیکنان ما شخصیت خود را نشان دادند و عملکرد خود را ارائه دادند. خوشحالم که اشکان دژاگه که به دلیل بیماری تنها در دو روز گذشته با ما تمرین کرده بود عملکرد بسیار خوبی داشت و این نشان از شخصیت بالای او است.

نظر شما