شناسهٔ خبر: 32934950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار بوشهر: افتتاح بخشداری آغاز و تولد جدید سیراف است

استاندار بوشهر گفت:امروز با افتتاح بخشداری آغاز و تولد جدید سیراف است که می‌تواند آن تاریخ پرشکوه را احیا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح بخشداری سیراف اظهار داشت: با توجه به انتخابات پیش رو و شکل‌گیری ستاد انتخابات کشور و به تبع آن صدور احکام ستاد انتخابات استان،این بخشداری هم به لحاظ ساختاری و سازمانی چون مصوبه دولت بود باید سریعتر افتتاح می‌کردیم

استاندار بوشهر افزود: یک روزی سیراف دارای تاریخی پرافتخاری به درازی تاریخ و جمعیت کثیری داشته و این منطقه روی اقتصاد و توسعه ایران تاثیرگذار بوده است و امروز خوشحالیم اگر حوادث آن زمان باعث آسیب رسیدن به سیراف شده و این و شهر آن زمان تحت تاثیر قرار داده است، امروز  با افتتاخ بخشداری آغاز و تولد جدید سیراف است که می‌تواند آن تاریخ پرشکوه را احیا کند.

وی با بیان اینکه وقتی منطقه‌ای از این ریشه برخوردار است قطعا می‌تواند در کنار دریا گردشگری سیراف هم پا بگیرد،عنوان کرد: تمدن سیراف نشان نشانه  تدبیر و تلاش جمعی مردم این منطقه است و می‌تواند سند ارزشمندی برای تاریخ بشر باشد.

گراوند گفت: امروز با سرپنجه تدبیر سیراف را آباد می‌کنیم تا در توسعه و آبادانی بیشتر قرار گیرد تا خودش را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کند.

وی با اشاره به تخصیص اعتباراتی برای آثار تاریخی سیراف، خاطرنشان کرد: افتتاح بخشداری سیراف آغازی برای شتاب در توسعه و پیشرفت منطقه سیراف است و این بخشداری می‌تواند با برنامه از این تاریخ و تمدن در جهت معرفی بیشتر سیراف و استان بوشهر بهره بگیرد که باید بیشتر روی این مقوله کار کند.

استاندار بوشهر  با اعلام اینکه بخشدار سیراف به زودی معرفی می شود، یادآور شد: دستور‌العمل مجتمع اداری سیراف ابلاغ شده است و خوبی آن این است که ایجاد سایر ادارات را سرعت می‌بخشد که می‌تواند الگوی خوبی در کشور و استان باشد .

انتهای پیام/

نظر شما