شناسهٔ خبر: 32934615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

ماشین‌سازی 1_2 پدیده؛ زنوزی از خودی ضربه خورد، یحیی در آسیا

شاهین تهلیلی / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | دو تیم ماشین‌سازی و پدیده در دیداری بسیار حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - ماشین‌سازی برای کمک به همشهری خود در تبریز پذیرای پدیده شهر خودرو بود تا با متوقف کردن این تیم مشهدی و برد تراکتوری‌ها مقابل فولاد حضور شاگردان لیکنز در آسیا قطعی شود. اما داستان آن‌طور که زنوزی و تبریزی‌ها می‌خواستند پیش نرفت.

 

این دیدار که از حساسیت بالایی برخوردار بود با احتیاط دو تیم آغاز شد اما این بازهم شاگردان یحیی بودند که با درخشش امین قاسمی‌نژاد در دقیقۀ 18 با ضربل نهایی و بسیار زیبای حسین مهربان پیش بیفتند. با این گل ماشین‌سازی عضم خود را جزم کرد تا به گل تساوی دست یابد اما در نیمۀ اول ناکام ماند.

 

با آغاز نیمۀ دوم شاگردان مهاجری حملات خود را افزایش دادند و سرانجام در دقیقۀ 54 با ضربل کنعانی‌زادگان به گل تساوی دست یافتند تا تراکتور با کسب یک برد جایگاه پدیده را تصاحب کند. اما یحیی گل‌محمدی و شاگردانش نمی‌خواستند بازندل این غافله باشند و در دقیقۀ 71 توسط یونس شاکری، مهاجم گل‌زن خود به گل برتری دست یافتند.

 

تمامی حملات ماشین‌سازی از این دقیقه به بعد با دفاع منسجم و سازمان یافتۀ پدیده بی‌نتیجه ماند تا در پایان این مشهدی‌ها باشند که به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شوند. با رقم خوردن این پیروزی برای پدیده تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر بالاتر از تیم پرستارۀ تراکتور جواز حضور در مرحلۀ پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و ناکامی بزرگی را نصیب تبریزی‌ها کرد.

نظر شما