شناسهٔ خبر: 32934599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال| ماشین به کار تراکتورسازی نیامد/ پدیده از تبریز به آسیا رفت

R7887/P/S6,47/CT1 / R7887/P1018188/S6,47/CT1

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پدیده با برتری ۲ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و پدیده شهر خودرو در چارچوب دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک پدیده به پایان رسید.

در نیمه نخست این بازی، ماشین‌سازی میزبان تلاش زیادی برای باز کردن دروازه پدیده داشت اما این تیم مهمان بود که در دقیقه 18 توسط حسین مهربان گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه ماشین‌سازی موقعیت‌های خوبی برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما مهاجمان این تیم قدر فرصت‌های پیش آمده را ندانستند تا این بازی با برتری یک بر صفر تیم مهمان ادامه پیدا کند.

علی‌رغم تلاش بازیکنان دو تیم، این بازی در ادامه نیز گلی در بر نداشت و نیمه نخست این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پدیده به پایان رسید.

در نیمه دوم ماشین‌سازی شروع بهتری نسبت به تیم مهمان داشت و توانست در دقیقه 54 گل تساوی را توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان وارد دروازه پدیده کند. پس از این گل، ماشین‌سازی با سرعت بیشتری به سمت دروازه شاگردان گل‌محمدی هجوم برد اما بازیکنان پدیده نیز تلاش بیشتری برای باز کردن دروازه ماشین‌سازی داشتند. همین موضوع موجب سرعت گرفتن بازی در دقایق میانی نیمه دوم شد.

در دقیقه 71 بازی یونس شاکری توانست برای دومین بار دروازه ماشین‌سازی را باز کند تا این دیدار با برتری 2 بر یک تیم مهمان دنبال شود.

در دقایق پایانی دیدار دو تیم، ماشین‌سازی حملات بیشتری انجام داد و موقعیت‌هایی نیز برای به ثمر رساندن گل تساوی داشت اما فرصت‌های گلزنی این تیم بی ثمر بود تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک تیم مهمان به پایان برسد.

انتهای پیام/ف

نظر شما