شناسهٔ خبر: 32933744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دیدار سرپرست سازمان ورزش شهرداری و وزیر ورزش و جوانان؛

تاکید بر هم افزایی فعالیت های وزارت ورزش و شهرداری در ورزش همگانی

سرپرست سازمان ورزش شهرداری و وزیر ورزش و جوانان طی نشستی با یکدیگر دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، مهندس رباطی سرپرست این سازمان با حضور در دفتر دکتر سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان با وی دیدار و گفتگو کرد.در این نشست رباطی به شرح کوتاهی از عملکرد سازمان ورزش در حوزه ورزش همگانی و تفریحات ورزشی پرداخت.

وی با اشاره به نگاه مثبت دکتر حناچی شهردار تهران به موضوع ورزش؛ به برپایی ایستگاههای تندرستی در بوستان‌ها ، خدمات رسانی در مجموعه های ورزشی متعلق به شهرداری ، برگزاری مسابقات محلات و جشنواره های تفریحی ورزشی اشاره و آن را زمینه ساز ترویج سلامتی و نشاط در میان شهروندان دانست.

رباطی در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از اقدامات سازمان ورزش در برگزاری فعالیتهای تفریحی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان تحت عنوان جشن رمضان ارائه کرد. 

سرپرست سازمان ورزش در پایان سخنان خود آمادگی کامل سازمان ورزش شهرداری تهران را برای همکاری با وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش همگانی اعلام نمود .

در ادامه این نشست دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ضمن خوشامدگویی به سرپرست سازمان ورزش با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی از رباطی دعوت کرد در نشست ماهیانه روسای فدراسیونهای ورزشی حضور یابد . 

دیدار سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و وزیر ورزش و جوانان عصر امروز پنج شنبه۲۶ اردیبهشت ماه انجام شد.
 

نظر شما