شناسهٔ خبر: 32933605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

احصای موانع واحدهای تولیدی/مباحث بانکی بیشترین فراوانی مشکلات

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از احصای مشکلات واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: مباحث مربوط به بانک‌ها اعم از معوقات و مطالبات واحدها بیشترین فراوانی موانع محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان شامگاه پنج شنبه در حاشیه ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت و گو با خبرنگاران از احصای مشکلات واحدهای تولیدی استان خبر داد و افزود: به دنبال بررسی‌های میدانی، خوشبختانه اشراف کامل به مشکلات واحدهای تولیدی داشته و جنس آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان بیان کرد: مشکلات زیرساختی اعم از آب، برق، گاز و ارتباطات از جمله مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی است.

معتمدیان با بیان اینکه مباحث مربوط به بانک‌ها اعم از معوقات و مطالبات واحدها بیشترین فراوانی مشکلات واحدهای تولیدی استان محسوب می‌شود، افزود: مشکلات کارگری موجود در واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات شناسایی شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: بخشی از جامعه زحمتکش کارگری به دلیل مشکلات مالی واحدها، مطالبات و معوقاتی دارند که حائز اهمیت بوده و در راستای رفع آنها تلاش می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: ارائه خدمات بیشتر به واحدهای تولیدی یکی از مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.

معتمدیان با بیان اینکه به دنبال راه اندازی مرکزی در سطح استان هستیم تا اقشار اقتصادی و تولیدی به راحتی دسترسی داشته باشند، گفت: همچنین کارشناسانی مجرب در این مرکز در بحث‌هایی اعم از امور بانکی، امور مالیاتی، استعلامات، منابع طبیعی و محیط زیست پاسخگوی افراد هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال توان مضاعفی در حوزه پیگیری مطالبات واحدهای تولیدی هستیم، اظهار کرد: ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دارای ۲۸ مصوبه در راستای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی تصویب شد.

نظر شما