شناسهٔ خبر: 32932912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیران حوزه ICT استان مرکزی در مرکز سامد پاسخگوی مشکلات مردم بودند

مدیران مجموعه ادارات تابعه وزارت در مرکز سامد پاسخگوی مشکلات مردم بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی؛ به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز بازرسی استانداری و محل استقرار سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه ارتباطات بودند.
 مهدوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، چراغی، مدیرکل پست استان، ملک حسینی، مدیرعامل مخابرات منطقه‎ مرکزی، مرادی معاون سرپرستی امور شعب پست بانک، با حضور در دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و از طریق شماره تماس مردمی ۱۱۱ پاسخگوی سئوالات مردم استان بودند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با تاکید بر اینکه سامانه الکترونیکی ارتباط بین مردم و دولت (سامد) را باید یک فرصت مناسب برای خدمت رسانی بهتر به مردم بدانیم، اظهار داشت: مسئولان با حضور در این سامانه از انتقادات، درخواست ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به شکل بهتری اطلاع کسب می کنند.

نظر شما