شناسهٔ خبر: 32932836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارتومئو: «والورده» سرمربی مورد نظر ما است

تهران- ایرنا- «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه بارسلونا با تاکید بر استمرار حضور «ارنستو والورده» روی نیمکت این تیم، به بحث های جاری در خصوص برکناری احتمالی وی پایان داد.

صاحب‌خبر -

روزنامه آ. اس اسپانیا روز پنجشنبه نوشت: بارتومئو در جریان ضیافت ناهاری که به منظور چاپ مجدد کتابی با عنوان «کوبالا» در آن حضور یافته بود، به طور علنی حمایت خود را از والورده مبنی بر حضور وی روی نیمکت این تیم برای فصل آینده اعلام کرد.
بارتومئو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: والورده سرمربی است که ما می خواهیم و همانطور که پیش تر گفتم او حمایت مدیرعامل و هیات مدیره را در اختیار دارد.
در واقع تا جایی که به بارتومئو مربوط می شود پروژه «مورچه» (لقب والورده)، از میان مدت به بلند مدت تغییر یافته است.
والورده فوریه سال جاری با باشگاه بارسلونا به توافق رسید؛ توافقی که براساس آن قرارداد وی تا پایان فصل تمدید شد و بند تمدید یک ساله ای نیز به آن الصاق شد.
رئیس بارسا ادامه داد: او با بارسا تحت قرارداد است و ما از داشتن او خوشحالیم؛ علاوه بر این، بازیکنانی هستند که والورده قصد دارد با آنها تمدید کند اما همه چیز به بعد از فینال جام حذفی بستگی دارد؛ در کل فصل فوق العاده ای برای بارسا بود؛ هدف بردن لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان بود، لالیگا را فتح کردیم و کوپا دل ری را هم پیش رو داریم که پس از شکستی دردناک باید به ملاقات آن برویم.
وی افزود: حالا همه چیز در مورد بازیابی روحیه از دست رفته بابت حذف از لیگ قهرمانان است؛ نکته مهم این است تا بازیکنان روحیه جنگندگی خود را بار دیگر به دست آورند.
ورزشی**3991**2024

نظر شما