شناسهٔ خبر: 32932649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زاهدان| گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در زاهدان برگزار شد

R7843/P/S6,65/CT11

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد و محکومان مالی با حضور مسؤلان استانی، خیرین و مردم در زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در مراسم جشن های گلریزان که در دفتر نمایندگی نهاد رهبری اظهار داشت: در جشن‌های گلریزان سال گذشته ستاد دیه سیستان و بلوچستان با جمع آوری یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد رکورد شکست.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال‌های گذشته با همتی که خیرین نشان دادند بیش از 20 جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان برگزار شد که از ابتدای سال چندتن از زندانیان بدهکار جرایم غیر عمد آزاد شدند همچنین قرار است امسال 42 جشن گلریزان در استان برگزار شود.

وی خاطر‌نشان کرد: عمده جشن های گلریزان سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان خواهد بود که پیش بینی می‌شود امسال مبلغ بیش از آنچه در سال های گذشته جمع آوری شده باشد.

وی گفت:  سال گذشته در مجموع 152 نفر مددجو از زندان آزاد شدند که از این فقط یک نفر خانم بوده است از مجموع زندانیان جرائم غیر عمد 13 نفر محکوم دیه، 42 نفر بدهکار مالی و 97 نفر بدهکار نفقه و مهریه بوده اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 64 نفر با بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومان گرفتار زندان هستند که امیدواریم با کمک خیرین از زندان‌ها آزاد شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمک کردن به قشر آبرومند گرفتار در زندان اقدام خوبی است که قطعا خداوند برکت بیشتری به زندگی خیرانی که در آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده اند خواهد داد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما