شناسهٔ خبر: 32932522 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

10 هزار واحد مسکن مهر خوزستان شهريور امسال تحويل مي شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - استاندار خوزستان بر تکميل زيرساخت هاي مسکن مهر خوزستان براي تحويل 10 هزار واحد جديد به متقاضيان در هفته دولت امسال تاکيد کرد.

غلامرضا شريعتي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:تکميل واحدهاي مسکن مهر يکي از موضوعات با اهميتي است که در شوراي مسکن استان با جديدت پيگيري مي شود.
وي ادامه داد: در اين راستا دستگاه هاي خدمات رسان موظف به تکميل زيرساخت هاي 10 هزار واحد مسکن مهر شده اند تا در هفته دولت به متقاضيان تحويل داده شوند.
استاندار خوزستان با اشاره به اينکه فرمانداران شهرستان ها بايد اين موضوع را با هماهنگي اداره کل راه و شهرسازي پيگيري کنند، گفت: اين زيرساخت ها شامل شبکه آب و فاضلاب، گاز، برق و همچنين محوطه سازي است.
وي به انجام اقدامات بر اساس جدول زمانبندي تعيين شده تاکيد کرد و افزود: تکميل و ساخت مساجد، پاسگاه انتظامي و مدارس نيز بر اساس تفاهم صورت گرفته بر عهده بنياد مسکن خوزستان است.
وي به تشکيل کميته پيگيري و رفع مشکلات واحدهاي مسکن مهر در معاونت امور عمراني استانداري خبر داد و گفت: موانع و مشکلاتي که در برخي از شهرستان ها با آن روبه رو هستيم از سوي اين کميته مورد بررسي و براي رفع آن راهکارهاي قانوني اعمال مي شود.
شريعتي يادآور شد: از مجموع بيش از 102 هزار واحد مسکن مهر خوزستان 69 هزار واحد به متقاضيان تحويل داده شده است.
وي با اشاره به اينکه 77 هزار خانه در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر تکميل و يا در دست ساخت است، ادامه داد: تعداد 17 هزار واحد مسکوني بدون متقاضي در خوزستان وجود دارد که در اين خصوص نيز به زودي راهکارهايي از سوي وزارت راه و شهرسازي ارايه خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، مسکن مهر از سال 86 در کشور با احداث 2 ميليون و 200 هزار واحد آغاز شد که سهم خوزستان 102هزار واحد بود.
9931/ 6037
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما