شناسهٔ خبر: 32932454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از نصب 10 دوربین مکانیزه تا خرید خودروهای برقی برای «رباط کریم هوشمند»

شهردار رباط کریم گفت: با تلاش همکاران امروز این مکان دارای 10 دوربین فعال است که دو دوربین به صورت 360 درجه بوده و تا پایان خردادماه نیز 3 دوربین ثبت تخلفات فعال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، سیدمحمد میرزمانی شهردار رباط کریم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به دنبال آن هستیم که شهری بدون سرعت گیر را برنامه ریزی و طراحی کنیم و نیازمند تقویت فرهنگی جامعه شهری رباط کریم هستیم که باید مردم فرهنگ رانندگی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: سال 97 اتفاقات مطلوبی در سطح شهرستان رخ داد، پروژه های عمرانی بسیاری افتتاح و بهره برداری رسید که در این راه مسئولان شهرستان رباط کریم یک صدا برای پیشرفت شهر تلاش کرده اند.

شهردار رباط کریم ادامه داد:در سال گذشته بودجه شهرداری رباط کریم به صورت کامل محقق شد و 5 میلیارد نیز توانستیم به صورت مازاد جذب کنیم و این نشان دهنده آن است که هزینه های صورت گرفته پروژه های عمرانی با میزان اعتبار اختصاص یافته برابری می کند.

وی یادآور شد که شهرداری طی سال‌های گذشته به طور معمول با کسری بودجه مواجه بوده است و با فروش ملک باید کسری بودجه را جبران می کرد و این در حالی است که ما در سال 97 توانستیم بدون فروش هیچ ملکی بودجه را محقق و روند افزایشی نیز داشته باشیم.

میرزمانی به زیرسازی آسفالت در شهر رباط کریم اشاره کرد و گفت: اقدام به زیرسازی مناسب در آسفالت ریزی خیابان ها و میادین شهر رباط کریم یکی از اقدام مهم شهرداری در سال 97 بود که امروز دیگری مشکلی در این باره نداریم.

وی اضافه کرد: در نقاط منفصل از شهری ما امکانات مطلوبی را در آن جا بهره گیری و اقدامات خوبی در این نقاط صورت گرفته است که در این راستا امسال به بخش مرکزی شهر رباط کریم توجه خواهیم کرد.

مرکز شهر رباط کریم سنگ فرش می شود

وی عنوان کرد: امسال به بخش قدیمی رباط کریم توجه ویژه ای خواهد شد و مرکز شهر رباط کریم سنگ فرش خواهد شد.

شهردار رباط کریم تأکید کرد: چندخودروهای برقی را برای تردد مجموعه شهرداری برای اقدامات عمرانی در بافت قدیمی رباط کریم خریداری خواهیم کرد و به دنبال هوشمندسازی شهر هستیم.

وی به افزایش 2 متری سرانه فضای سبز در رباط کریم اشاره و خاطرنشان کرد: این روند با تلاش همکاران فضای سبز در حال پیگیری است و به دنبال افزایش هرچه بیشتر فضای سبز در این شهر قدیمی هستیم.

میرزمانی به مجهز کردن چهارراه اصلی رباط کریم به دوربین های هوشمند اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران حمل و نقل امروز این مکان دارای 10 دوربین فعال است که دو دوربین به صورت 360 درجه بوده و تا پایان خردادماه نیز 3 دوربین ثبت تخلفات فعال خواهد شد.

وی یادآور شد: تا پیش از نصب این تعداد، 4 دوربین پایش تصویری در سطح شهر رباط کریم داشتیم که با این رقم تعداد دوربین های کنترل به 17 عدد خواهد رسید.

انتهای پیام/الف/ر

نظر شما