شناسهٔ خبر: 32932369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان رشت:

لایروبی کانال های آب نیازمند حمایت است

مومنی‌زاده لایروبی کانال های آب نیازمند حمایت است گفت: اقدامات لازم جهت رفاه حال مردم پس از انجام مطالعاتی در این راستا صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «میرشمس مومنی‌زاده» امروز (پنج‌شنبه،۲۶ اردیبهشت) در ملاقات عمومی با مردم بخش لشت‌نشا با اشاره به تاکید استاندار و دولت مبنی بر ملاقات‌ چهره به چهره با مردم بخش‌ها گفت: بر طبق بازدیدهایی که امروز از بخش مرکزی شهرستان در حوزه سیاه‌اسطلخ و پیربازار انجام شد، اقدامات لازم جهت رفاه حال مردم پس از انجام مطالعاتی در این راستا صورت می‌گیرد.

 

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از بخش سنگر اظهار کرد: طرح گردشگری در غازیان را با مساعدت آب منطقه تسهیل و تسریع کرده تا از این ظرفیت ها برای کسب درآمد، ایجاد اشتغال و جذب گردشگر استفاده کنیم.  

 

وی با اشاره به مبحث لاینینگ گفت: موضوع لاینینگ یکی از مشکلات کشاورزان بود که با کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه در این زمینه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و در این راستا نیاز به حمایت و تامین بودجه داریم.

 

مومنی‌زاده با اشاره به بازدید صورت گرفته از بخش‌های مختلف کوچصفهان اظهار کرد: بخش‌ کوچصفهان نیز نیازمند طرح تجهیز و لاینینگ بود که پس از عبور از مراحل اولیه اقدامات لازم انجام می‌شود.

نظر شما